معرفی دانشگاه کسب و کار اینسید فرانسه

یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مطالعه 12 دقیقه
دانشگاه اینسید فرانسه، دومین آکادمی برتر کسب‌وکار اروپا است و به‌عنوان برترین مرکز آموزش رهبری جهان شناخته می‌شود.
تبلیغات

دانشگاه اینسیَد (INSEAD graduate business school)، دانشگاهی خصوصی برای تحصیلات عالی کسب‌وکار است که در اروپا (فونتین‌بلو، فرانسه)، آسیا (سنگاپور) و آسیای میانه (ابوظبی) شعبه دارد. برنامه‌های اصلی دانشگاه اینسید شامل مدیریت ارشد اداری MBA، مدیریت اجرایی EMBA، کارشناسی ارشد مالیه، دکترای مدیریت و طیف وسیعی از رشته‌های اجرایی است. دانشگاه اینسید همیشه در فهرست برترین آکادمی‌های آموزش عالی مدیریت قرار داشته و در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، در رده‌بندی فاینانشال تایمز، در رده‌ی اول قرار گرفته است.

تاریخچه

دانشگاه اینسید در سال ۱۹۵۷، با سرمایه‌گذاری ژرژ دوریو و با همراهی کلود یانسن، الیویه ژیسکار دستَن در فاونتین‌بلو فرانسه تأسیس شد. دفتر بازرگانی پاریس، مهم‌ترین حامی شروع به کار این دانشگاه بود. این دانشگاه در سال ۱۹۵۹، اولین دوره‌ی MBA را ارائه داد و در سال ۱۹۸۰، مرکز اروپایی-آسیایی خود را افتتاح کرد.

دانشگاه اینسید در سال ۲۰۰۰ شعبه‌ی رسمی آسیا را در کشور سنگاپور معرفی کرد. یک سال بعد، دانشکده‌ی مدیریت وارتون همکاری خود را با این دانشگاه شروع کرد و اولین سری تبادل دانشجو بین این ۲ مرکز صورت گرفت. پس‌ازاین بود که دانشگاه با توسعه‌ی آموزش‌های اجرایی خود، فضای Plessis Mornay را در کمپ اروپا به دانشجویان دوره‌های اجرایی اختصاص داد. در سال ۲۰۰۷، شعبه‌ی مرکزی اینسید در ابوظبی با تمرکز بیشتر بر تحصیلات پژوهشی و اجرایی افتتاح شد و هم‌زمان، مدرک دوگانه‌ی MBA را در دانشگاه سینگوای چین ارائه داد.  

در سال ۲۰۱۵ مرکز توسعه‌ی رهبری دانشگاه اینسید در سنگاپور شروع به کار کرد.

INSEAD MBA

دوره‌های MBA

شرکت‌کنندگان در دوره‌های MBA می‌توانند در کلاس‌های هر یک از شعب اروپا و آسیا که مایل باشند شرکت کنند. دروس ارائه‌شده در تمامی شعبه‌ها یکسان هستند و بسیاری از استادان نیز در همه‌ی این دانشکده‌ها تدریس می‌کنند.

دوره‌ی MBA دانشگاه اینسید در اصل ۱۰ ماهه است، ولی برای دانشجویانی که متمایل به شرکت در دوره‌های کارآموزی هستند، تابستان‌ها دوره‌ی پیشرفته‌ی کارورزی ۲ ماهه‌ای نیز برگزار می‌شود. در این سیستم آموزشی، دروس اجباری و اصلی برپایه‌ی مدیریت سنتی برنامه‌ریزی‌ شده است و دروس زیر را شامل می‌شود:

امور مالی، اقتصاد، رفتار سازمانی، حسابداری، اخلاق، بازاریابی، آمار، مدیریت عملیات، تجزیه و تحلیل سیاسی بین المللی، مدیریت زنجیره تامین، رهبری و استراتژی شرکت

Insead University

دوره‌ی اول: شامل ۶ دوره است که پایه برنامه درسی نوآورانه اینسید را تشکیل می‌دهند. این دوره‌ها که از منظر بین‌المللی تدریس می‌شوند، مفاهیم پایه‌ای از اقتصاد خرد، گزارشگری مالی، ابزارهای آماری و اکتشافات تصمیم‌گیری، ارزیابی و سرمایه‌گذاری، مدیریت افراد و کار تیمی را شامل می‌شوند:

حسابداری مالی، رفتار سازمانی ۱، بازارهای مالی و ارزش‌گذاری، قیمت‌ها و بازارها، عدم قطعیت و داده، مبانی استراتژی

دوره‌ی دوم: سیاست‌های مالی شرکتی، مدیریت ارزش مشتری، رفتار سازمانی ۲، حسابداری مدیریتی، مدیریت پروسه‌ها و عملیات، مبانی ارتباطات رهبری

دوره‌ی سوم: علوم اقتصاد کلان در اقتصاد جهانی، کسب‌وکار و اجتماع (اخلاق، تجارت از دیدگاه قانون، بخش عمومی)

دروس اختیاری (بیش از ۷۵ انتخاب در ۹ زیرگروه) :

  • حسابداری و کنترل: حاکمیت شرکتی، تجزیه‌وتحلیل گزارشات مالی، کنترل و مدیریت هزینه‌های استراتژیک
  • علوم تصمیم‌گیری: تحلیل کلان‌داده، مدیریت تصمیم‌گیری‌ها، مدل‌هایی برای طرح‌های استراتژیک، فنون مذاکره، آنالیز قیمت‌گذاری، درک و تغییر ریسک، داستان‌سرایی
  •  اقتصاد و علوم سیاسی: کاپیتالیسم از دیدگاه تاریخی و انتقادی، مقایسه‌ی سیستم‌های مختلف کسب‌وکار جهان، مدیریت محیط در اقتصاد جهانی، پشت پرده‌ی بازارها، علوم اقتصادی و مدیریت در کشورهای درحال‌توسعه، تئوری بازی‌های پیشرفته، استراتژی‌های آسیای پاسیفیک
  • کارآفرینی و شرکت‌های خانوادگی: ساخت کسب‌وکار در چین، هند، سیلیکون ولی و برزیل (آموزش در سفر)، کارآفرینی در عمل، کارآفرینی شرکتی، آموزش جذب سرمایه برای کارآفرینان، مطالعات کارآفرینی، استراتژی‌های کارآفرینی در بازارهای مدرن، مدیریت کسب‌وکارهای خانوادگی، مدیریت شرکت‌های تجاری، سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای جدید، کارآفرینی حوزه‌ی تکنولوژی، تشخیص و تحلیل پتانسیل کارآفرینی، کارآفرینی و نوآوری اجتماعی، کارگاه‌های طرح کسب‌وکار، شرکت‌های سهامی
  • مالیه: مالیه‌ی کاربردی، مدیریت بانکداری، بازار سرمایه‌ی چین، درآمد ثابت، سرمایه‌گذاری آلترناتیو، مدیریت مالی بین‌الملل، سرمایه‌گذاری، پروژه‌های مالی، مالیه‌ی سهام خصوصی، ریسک‌های اعتباری
  • رفتارهای سازمانی: سازگاری با تغییرات پیچیده و دشوار، قدرت و سیاست، مسائل روان‌شناختی در مدیریت
  •  استراتژی: استراتژی چین، استراتژی جهانی، صنعت و تجزیه‌وتحلیل رقابتی (ICA)، رسانه‌ها و اینترنت - قوانین جدید بازی دنیای دیجیتال، مشاوره مدیریت استراتژیک (SBA)، اجرای استراتژی‌ها، تکنولوژی و نوآوری، درک ریسک، هنر ارتباطات
  •  بازاریابی: استراتژی‌های بازار، دیدگاه مشتری، ارتباطات و استراتژی‌های دیجیتال، کانال‌های توزیع و نیروی فروش، علوم بازارهای استراتژیک، مدیریت برند، بازاریابی B2B، استراتژی بازاریابی داروسازی، قیمت‌گذاری استراتژیک
  •  تکنولوژی و مدیریت عملیات: ثبات اقتصادی، مدیریت خدمات، استراتژی‌های توسعه محصول و خدمات، زنجیره‌ی عرضه‌ی رقابتی، شناسایی مدل‌های جدید کسب‌وکار، ارزش‌آفرینی در حوزه‌ی بهداشت و درمان

دانشجویان در هنگام ورود به دانشگاه باید حداقل به ۲ زبان و در هنگام فارغ‌التحصیلی به ۳ زبان زنده دنیا مسلط باشند.

ٍٍEMBA INSEAD

دوره‌های MBA اجرایی

دانشگاه اینسید، برای دوره‌های مدیریت اجرایی دو برنامه را پیشنهاد می‌کند: برنامه‌ی اول، مدیریت اجرایی جهانی (GEMBA) است که برای ۱۴ تا ۱۷ ماه برنامه‌ریزی‌ شده است و دانشجویان به‌صورت متوالی هر ۴ تا ۶ هفته در یکی از کمپ‌های فرانسه، سنگاپور و ابوظبی آموزش می‌بینند. برنامه‌ی دوم، TIEMBA است که به‌صورت مشارکتی، بین شعب دانشگاه اینسید در سنگاپور و دانشگاه سینگوای پکن برگزار می‌شود. هر دو برنامه GEMBA و TIEMBA،  شامل برنامه‌های مربیگری گروهی، ارزیابی ۳۶۰ درجه و فعالیت‌های تیمی هستند که برای توسعه سبک رهبری طراحی‌ شده است.

دوره‌های آنلاین

دوره‌های آنلاین دانشگاه اینسید، در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان بهترین دوره‌های آموزش مجازی جهان معرفی شدند. هرسال بیش از ۲۰۰۰ شرکت بین‌المللی با این دانشگاه در دوره‌های آنلاین همکاری می‌کنند و از سال ۲۰۱۴ تاکنون، بیش از ۱۸ هزار نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

برخی از این دوره‌ها عبارت‌اند از:

مدیریت عمومی، اداره‌ی شرکت‌ها، رهبری، نوآوری‌های دیجیتال، استراتژی، امور مالی، بازاریابی و فروش، تحقیق و توسعه و مدیریت عملیات، کارآفرینی و دوره‌های جدید: رهبری برتر در عصر دیجیتال، ارزش‌آفرینی در کسب‌وکار، راه‌حل استراتژیک اختلال‌های دیجیتال.

INSEAD graduate business school

کارشناسی ارشد رهبری و مشاوره برای تغییر

کارشناسی ارشد رهبری و مشاوره برای تغییر، دوره‌ای اختصاصی است که با ترکیب آموزش‌های تجاری و طیف وسیعی از رشته‌های روان‌شناختی، به دانشجویان کمک می‌کند نقش خود را در سازمان‌ها، توسعه‌ی فردی و سازمانی و مدیریت تغییر درک کنند.

کارشناسی ارشد امور مالی (MFin)

در دوره‌ی کارشناسی ارشد امور مالی، تمرکز آموزشی بر مهارت‌های مالی و حسابداری، تفکرات مدیریتی و دیدگاه‌های رهبری است. این دوره‌ها به‌صورت نیمه‌متمرکز و در طول ۲۰ ماه برگزار می‌شوند تا شرکت‌کنندگان بتوانند در کنار تحصیل، شغل خود را نیز ادامه دهند.

دوره‌های اجرایی

این دوره‌ها هم برای اشخاص و هم برای شرکت‌ها تشکیل می‌شوند و آموزش‌ها علاوه بر کمپ‌های آسیا، اروپا و خاورمیانه، در مؤسسات و دانشگاه‌های شرکتی هم ادامه پیدا می‌کند. شرکت‌کنندگان این دوره‌ها معمولاً از مدیران ارشد و رده‌بالای شرکت‌ها هستند که در صنعت خود به تجربه و مهارت کافی رسیده‌اند و می‌خواهند راهبردها و استراتژی‌های تخصصی را بیاموزند. در سال ۲۰۰۸ بیش از ۱۲ هزار مدیر اجرایی از بیش از ۱۲۵ کشور جهان در دوره‌های آموزشی اجرایی دانشگاه اینسید شرکت کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۱، دانشگاه اینسید گواهینامه‌ی مدیریت اجرایی جهانی را به مدارج خود اضافه کرد که به افرادی اهدا می‌شود که در یک دوره‌ی ۴ ساله، حداقل ۳ دوره اجرایی را در زمینه‌های مدیریت و رهبری جهانی گذرانده باشند.

INSEAD graduate business school

برنامه‌های مشترک با سایر دانشکده‌های کسب‌وکار جهان

دانشگاه اینسید با برخی از برترین دانشکده‌های مدیریت و کسب‌وکار جهان، برنامه‌های آموزشی و اجرایی مشترکی ارائه می‌دهد. از جمله:

  • دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا (از سال ۲۰۰۱)
  • دانشکده‌ی مدیریت کلاگ (MBA دوگانه از سال ۲۰۱۰)
  • دانشکده مطالعات جهانی پل نیتز (Paul H. Nitze) دانشگاه جان هاپکینز واشنگتن دی سی (دوره دوساله MBA و MBA دوگانه راه‌اندازی شده در سال ۲۰۱۱)
  • دانشگاه سینگوای (مدیریت اجرایی، از سال ۲۰۰۶)
  • کالج بین‌المللی بازرگانی چین CEIBS (دوره‌های اجرایی از سال ۲۰۱۲، MBA تبادلی از سال ۲۰۱۳)
  • دانشگاه سوربن (همکاری در دروس آموزشی از سال ۲۰۱۲)
  • دانشکده‌ی مرکزی طراحی و هنر فرانسه

مراکز تحقیقاتی

دانشگاه اینسید دارای ۱۹ مرکز تحقیقاتی و مطالعاتی است که در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار فعالیت می‌کنند:

  • مرکز تصمیم‌گیری و تحلیل ریسک (CDMRA)
  • مؤسسه‌ی بازارهای نوظهور
  • مرکز تحقیقاتی نوآوری در زمینه‌ی مدیریت بهداشت و درمان
  • مؤسسه‌ی ابتکارات آفریقا
  • مؤسسه‌ی استراتژی Blue Ocean1
  • مؤسسه‌ی استراتژی Blue Ocean2
  • مرکز کارآفرینی اینسید
  • مرکز ابتکار شرکت‌های دولتی
  • لابراتوار الکترونیکی اینسید
  • مرکز ابتکارات رقابتی اروپا
  • مرکز رهبری جهانی (IGLC)
  • مرکز ابتکارات سهام و دارایی‌های خصوصی جهانی (GPEI)
  • مرکز نوآوری و سیاست‌های ابتکاری اینسید (IIPI)
  • مرکز نوآوری‌های اجتماعی
  • مرکز تحقیقات علوم اجتماعی اینسید (ISSRC)
  • مرکز آموزش و تحقیقات بین‌المللی اینسید- وارتون
  • مرکز نوآوری‌های یادگیری و آموزشی
  • مرکز بین‌المللی شرکت‌های خانوادگی وندل (Wendel)
  • مرکز تحقیقات زنان دانشگاه اینسید
INSEAD graduate business school

روش‌های تدریس

روش‌های آموزشی در دانشگاه اینسید عبارت‌اند از: مطالعات موردی، برگزاری سخنرانی‌ها، یادگیری متقابل دونفره، کار گروهی، شبیه‌سازی، کسب‌وکار و نقش بازی.

نوآوری در آموزش

دانشگاه اینسید تاکنون تحقیقات و مطالعات زیادی برای یافتن و معرفی شیوه‌های جدید نوآورانه‌ی آموزش انجام داده است و در حال حاضر بسیاری از مؤسسات و آکادمی‌های اروپا، از این دستاوردها استفاده می‌کنند:

  • مرکز آموزش‌های پیشرفته‌ی تکنولوژی (INSEAD CALT): فعالیت این مرکز بیشتر شامل پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه روش‌های شبیه‌سازی کسب‌وکار یا انجمن‌های یادگیری است که توسط کمیسیون اروپا حمایت مالی می‌شود.
  • مرکز نوآوری‌های آموزشی اینسید: فعالیت این مرکز بیشتر در حوزه‌ی مدیریت نوآوری در طراحی و انتشار برنامه‌های مدرن آموزش کسب‌وکار است. به‌عنوان‌ مثال Second Life، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای مجازی آموزشی است که توسط این مرکز طراحی و عرضه شد.
  • INSEAD eLab: در این مرکز، سرمایه‌گذاران تکنولوژی، محققان، متخصصین و دانشجویان علاقه‌مند به تحلیل کلان‌داده و آنالیز داده در کنار هم جمع می‌شوند و روی راه‌حل‌های کسب‌وکار، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، ابزارها، چارچوب‌ها و بینش‌هایی کار می‌کنند که می‌تواند به دانشگاهیان و کارشناسان کمک کند تا از فرصت‌های گسترده‌ای که دنیای داده‌ها ایجاد می‌کند، استفاده کنند. متخصصان این مرکز عبارت‌اند از: محققان ارشد زمینه‌های بازاریابی، اقتصاد، عملیات و مالیه، مهندسان و دانشمندان علوم داده و استادان سایر مؤسسات دانشگاهی. این مرکز همچنین یکی از پیشروترین عرضه‌کنندگان سیستم‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های کاربردی دیتا به شمار می‌رود.

مرکز رهبری دانشگاه اینسید

هدف این مرکز، پرورش رهبرانی متفکر است که بتوانند با اولویت دادن به مردم، با استراتژی‌های نوآورانه سازمان‌ها را هدایت و آن‌ها را با هر تغییری سازگار کنند. این مرکز بیش از ۱۱۵ واحد تحصیلی را به دانشجویان دوره‌های رسمی و اجرایی ارائه می‌کند و علاوه بر این با برگزاری تورهای جهانی، دانشجویان را با متدهای رهبری نقاط مختلف دنیا آشنا می‌سازد. تیم مدیریتی و استادان این مرکز، به‌عنوان برترین گروه رهبری اروپا شناخته‌ شده‌اند و ۹۷ درصد از شرکت‌کنندگان در دوره‌های رهبری این مرکز توانسته‌اند حرفه‌ی خود را بلافاصله پس از اتمام تحصیل، آغاز کنند. هیئت‌علمی این مرکز عبارت‌اند از:

درک دیزی (DEREK DEASY)، ونسان دامین (VINCENT H. DOMINE)، پیتر فرینهابر (PETER FIRNHABER)، توماس هلویگ (THOMAS HELLWIG)، آن هاستن کلی (ANN HOUSTON KELLEY)، کاویتا یر (KAVITHA IYER)، آیدین لوسی (AIDEEN LUCEY)، ژان کلود نوئل (JEAN-CLAUDE NOEL)، میشل سانسن (MICHAEL SANSON)، مته استر (METTE STUHR)، کامیلا ساگدن (CAMILLA SUGDEN)، کایفونگ تان (KAI FOONG TAN)، الس ولک (ELS VALK)، مارتین ون دن پائول (MARTINE VAN DEN POEL)، فرانکلین ورده (FRANKLIN VREDE)، گراهام وارد (GRAHAM WARD).

INSEAD graduate business school

مرکز کارآفرینی دانشگاه اینسید (ICE)

مرکز کارآفرینی دانشگاه اینسید در سال ۲۰۰۳ توسط رودولف و والریا ماگ (Rudolf and Valeria Maag) تأسیس شد. هدف این مرکز این است که بلندپروازی و افق دید کارآفرینی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را افزایش دهد و با الهام بخشیدن به دانشجویان، تشکیل تیم‌های کسب و کار و تسهیل توسعه سرمایه‌گذاری، راه ابتکارات کارآفرینی را در این دانشگاه هموار کند.

مرکز کارآفرینی اینسید، از همکاری شرکت‌های متعددی بهره می‌برد که منابع ارزشمندی برای شروع یا ادامه‌ی کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری یا تأسیس استارتاپ، در اختیار فعالان در این مرکز قرار می‌دهند. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

اینسید انجلز، شرکت Crowdcube، شرکت Expara در سنگاپور، شرکت FastTrack، شتاب‌دهنده‌ی Fatfish MediaLab در سنگاپور، FOUNDER.org، پلتفرم MAGNiTT، شرکت Paris&Co.

مرکز کارآفرینی اینسید رقابت‌هایی نیز در حوزه‌ی ایده‌های برتر کارآفرینی برگزار می‌کند که به منتخبان آن، جوایزی نقدی و کمک‌هزینه‌ی اجرای ایده‌های نوآور تعلق می‌گیرد. به‌علاوه این مرکز از سال ۲۰۰۹، کلاس‌های آموزش نوآوری نیز برگزار می‌کند.

INSEAD graduate business school

پذیرش در دانشگاه اینسید

مرحله‌ی یک: پر کردن فرم درخواست آنلاین در سایت دانشگاه و ضمیمه کردن مدارک ضروری:

  • اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و اطلاعات شغلی
  • اطلاعات تحصیلی، مدارک تحصیلی و کلیه‌ی نمرات دانشگاهی و مدارج عالی ( به‌علاوه‌ی اسکن فرم ترجمه‌شده‌ی مدارک)
  • رزومه‌ی کاری شامل کلیه‌ی مشاغل پیشین متقاضی و تجارب حرفه‌ای، به همراه تاریخ دقیق هر کدام و تأییدیه از محل کار (اسکن نامه‌های اداری مشاغل)
  • اطلاعات کلیه‌ی دوره‌های تجربی غیر آکادمیک (به‌علاوه‌ی اسکن مدارک رسمی ترجمه‌شده‌ی مدرک این دوره‌ها)
  • نمره‌ی آزمون زبان IELTS ،TOEFL یا PTE
  • نمره‌ی آزمون مدیریت GMAT یا GRE
  • ۲ یا ۳ توصیه‌نامه (ترجمه‌شده به زبان انگلیسی)
  • پاسخ به پرسش‌های خاص دانشگاه در قالب ۲ مقاله

مرحله‌ی ۲: مصاحبه، درصورتی‌که مدارک مرحله‌ی قبل به تأیید کمیته‌ی پذیرش برسد و متقاضی واجد شرایط لازم شناخته شود.

مرحله‌ی ۳ : مصاحبه با فارغ‌التحصیلان دانشگاه اینسید.

Renee Mauborgne

برترین استادان دانشگاه اینسید

  • کاران جایروترا (Karan Girotra)، تخصص: مدیریت تکنولوژی، عضو ۴۰ استاد برتر زیر ۴۰ سال جهان در سال ۲۰۱۶
  • جنیفر پتریلیری (Jennifer Petriglieri)، تخصص: رفتار سازمانی، عضو فهرست ۴۰ استاد برتر زیر ۴۰ سال جهان در سال ۲۰۱۵
  • رنه موبورن (Renee Mauborgne)، تخصص: مدیریت، عضو فهرست برترین استادان کسب‌وکار جهان

برترین کتاب‌های منتشرشده در دانشگاه اینسید

۱- گزارش و تجزیه‌وتحلیل مالی شرکت. نویسنده: دیوید یانگ

۲- مالیه‌ی شرکتی. نویسنده: جاناتان برک

۳- فریکونومیست: اقتصاددانی که سمت پنهان قضایا را جستجو می‌کند. نویسنده: استیون لویت

۴- نقطه‌ی اوج: چگونه اتفاقات کوچک باعث تغییرات بزرگ می‌شوند. نویسنده: مالکوم گلدول

۵- هفته‌ی کاری ۴ ساعته. نویسنده: تیموتی فریس

۶- مثل یک رهبر فکر کن، مثل یک رهبر عمل کن. نویسنده:هرمینیا ایبارا

۷- مذاکره‌ی ارزشمند: چگونه درنهایت به توافق برد-برد برسیم. نویسنده: هوراشیو فالکائو

۸- مدیریت و تجارت آسیایی. نویسنده: مایکل ویت

۹- شتاب مؤثر: چگونه می‌تواند رشد فوق‌العاده‌ای داشت. نویسنده: ژان کلود لارشه

۱۰- داده‌کاوی رسانه‌های اجتماعی برای بهبود کسب‌وکار. نویسنده: لوتز فینگر

Renee Mauborgne

دانشگاه اینسید در یک نگاه

ثبت‌نام سالانه: ۱۳۰۰ دانشجوی دوره‌های تمام‌وقت و بیش از ۸۰۰۰ دانشجوی دوره‌های اجرایی

متوسط نمره‌ی آزمون GMAT دانشجویان: ۷۰۰

متوسط شهریه‌ی سالیانه تحصیلات: ۶۸.۷۴۰ دلار

درصد اشتغال فارغ‌التحصیلان: ۹۰ درصد

درصد دانشجویان بین‌المللی: ۹۵ درصد

دانشگاه اینسید در رده‌بندی‌های جهانی

رتبه‌ی MBA جهانی از نگاه فاینانشال تایمز در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷: رده‌ی اول

رتبه‌ی MBA اجرایی در همین رده‌بندی: ۷

رتبه‌ی MBA در رده‌بندی بیزنس اینسایدر: ۱۸

رتبه‌ی MBA در رده‌بندی اکونومیست: ۱۳

رتبه‌ی MBA در رده‌بندی QS: رده‌ی ۳

به‌علاوه در سال ۲۰۱۶، برنامه MBA دانشگاه اینسید از طرف نشریه Corporate Knights، به لحاظ تأثیر اجتماعی جهانی و محیطی، به‌عنوان پنجمین آکادمی برتر دنیا شناخته شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات