آپدیت اندروید اوریو پیش از سال 2018 برای گوشی اچ تی سی یو 11 منتشر خواهد شد

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی اعلام کرده که بروزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو پیش از آغاز سال ۲۰۱۸ برای گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ منتشر خواهد شد.
تبلیغات

مدت کوتاهی پس از اینکه اچ‌تی‌سی تایید کرد که سه مدل از گوشی‌های هوشمند ساخت این شرکت به اندروید ۸.۰ اوریو آپدیت خواهند شد، حالا این کمپانی امروز اعلام کرده که یکی سه گوشی نامبرده، آپدیت جدید اندروید را در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری (اکتبر تا دسامبر) دریافت خواهد کرد. جای تعجب نیست که مدل اشاره شده توسط اچ‌تی‌سی، گوشی هوشمند یو ۱۱ این کمپانی بوده که در واقع به عنوان پرچمدار فعلی این شرکت نیز شناخته می‌شود. شایان ذکر است که اچ‌تی‌سی یو ۱۱ در ماه می سال جاری معرفی شده و سیستم‌ عامل پیش‌فرض آن اندروید نوقا است.

پس از انتشار آپدیت اندروید اوریو برای گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱، این به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند اچ‌ی‌سی یو الترا و اچ‌تی‌سی ۱۰ نیز ارائه خواهد شد. انتشار اندروید اوریو برای دو گوشی مذکور احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که سال آینده، آپدیت مورد بحث احتمالا برای برخی دیگر از گوشی‌های ساخت اچ‌تی‌سی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. در هرحال اچ‌تی‌سی تاکنون هیچ جزئیاتی از برنامه‌ی خود مبنی بر انتشار آپدیت اندروید اوریو برای سایر گوشی‌های هوشمندش ارائه نکرده است.

در اندروید اوریو، بهبودهای بسیار زیادی اعمال شده که شاید سریعا متوجه آن‌ها نشوید. در اندروید اوریو قابلیت‌های جدیدی هم اضافه شده که از جمله می‌توان به آیکون‌های تطابق‌پذیر، منوی تنظیمات به‌روز شده، نوتیفیکیشن‌های بهبود یافته و نوار ناوبری با قابلیت شخصی‌سازی اشاره کرد. اگر می‌خواهید با امکانات جدید اندروید اوریو آشنا شوید، سری به این مطلب زومیت بزنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات