تیزر تبلیغاتی هواوی به برتری میت 10 نسبت به گلکسی نوت 8 اشاره دارد

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
هواوی یک تیزر تبلیغاتی جدید برای گوشی مورد انتظار میت ۱۰ منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد در آن به گلکسی نوت ۸ نیز اشاره شده است.
تبلیغات

تیزر جدیدی از گوشی هوشمند هواوی میت ۱۰ منتشر شده، منبع این خبر مدعی شده است که تیزر یاد شده توسط شرکت هواوی به اشتراک گذاشته شده است، اما هیچ لینکی به منبع آن مشاهده نمی‌شود و علاوه بر این در صفحات شبکه‌های اجتماعی هواوی تا به این لحظه هیچ اثری از این تیزر جدید نیست. در هرحال، به‌نظر می‌رسد که هدف از انتشار این تیزر، اشاره به فبلت تازه معرفی شده‌ی گلکسی نوت ۸ سامسونگ دارد؛ زیرا علاوه بر درج هشتگ beyondthegalaxy، در این تصویر تبلیغاتی با توجه به درج برچسب «بزرگ‌تر بهتر است» به این مورد هم اشاره شده که گوشی هواوی میت ۱۰ به نمایگشری بزرگ‌تر از صفحه نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ مجهز شده است.

فریم گوشی هوشمند هواوی میت ۱۰ در این تیزر تبلیغاتی اضافه شده است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در صورتی که این تیزر رسمی باشد، مسلما گوشی پرچمدار جدید هواوی، حاشیه‌های بسیار باریکی خواهد داشت. اگر تا کنون خبرها و شایعات مرتبط با گوشی هوشمند هواوی میت ۱۰ را دنبال نکرده‌اید باید اشاره کنیم که بر اساس گزارش‌های مختلف، گفته می‌شود که هواوی در حال ساخت دو مدل از گوشی هوشمند میت ۱۰ است. در مدل معمولی این محصول حاشیه‌های نمایشگر در حد گوشی‌های معمولی دیگر بازار است و گفته می‌شود که مدل پرو از طراحی بدون حاشیه بهره خواهد برد.

در تصویر تبلیغاتی مورد بحث به تاریخ ۱۶ اکتبر اشاره شده است و یک دلیل بسیار خوب در این مورد وجود دارد؛ چرا که انتظار می‌رود در تاریخ اشاره شده، گوشی هوشمند هواوی میت ۱۰ به‌صورت رسمی معرفی شود. گوشی هواوی میت ۱۰ نسل جدید و جایگزین گوشی هوشمند هواوی میت ۹ خواهد بود. برای یادآوری اشاره می‌کنیم که هواوی میت ۹ در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شده است. افزون بر این باید توجه داشت که این گوشی هوشمند در واقع به عنوان فبلت پرچم‌دار هواوی شناخته می‌شود. شایان ذکر است که این فبلت، اولین گوشی هوشمند هواوی است که به پردازنده‌ی جدید پرچمدار کرین ۹۷۰ این کمپانی مجهز خواهد بود. 

ابعاد دقیق نمایشگر گوشی هوشمند هواوی میت ۱۰ تا به این لحظه همچنان مشخص نیست ولی اگر این تیزر واقعی باشد، احتمالا ابعاد صفحه‌نمایش این دستگاه بزرگ‌تر از ۶.۳ اینچ خواهد بود. میت ۱۰ به احتمال زیاد به یک نمایشگر با کیفیت کیو اچ‌دی مجهز خواهد بود. افزون بر آنچه گفتیم، سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی، اندروید نوقا خواهد بود که مثل همیشه به رابط کاربری انحصاری هواوی موسوم به ایموشن یو‌آی مزین می‌شود. این احتمال وجود دارد که هواوی موفق شود در زمان معرفی گوشی هوشمند میت ۱۰، از سیستم‌ عامل پیش‌فرض اندروید ۸.۰ اوریو در این دستگاه بهره ببرد ولی این مورد صرفا در حد گمانه‌زنی بوده و بنا به اعلام منبع این خبر، سیستم‌ عامل پیش‌فرض میت ۱۰ به احتمال زیاد همان اندروید نوقا است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دوربین دوگانه‌ی پشتی آن اشاره کرد که از لنزهای لایکا بهره می‌برد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا هواوی می‌تواند در نهایت با گوشی میت ۱۰ نظر علاقمندان نوت ۸ سامسونگ را به فبلت خود جلب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات