سامسونگ احتمالا گلکسی نوت 8 را با رم ۴ گیگابایتی در چین عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ احتمالا یک مدل از گلکسی نوت ۸ را با رم ۴ گیگابایتی و قیمت ۸۰۰ دلار در بازار چین عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ همیشه بالارده‌ترین نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند خود را در بازار چین عرضه می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توان به گلکسی اس ۸ اشاره کرد که مدلی از این محصول با ۶ گیگابایت رم در کشور چین به فروش می‌رسد. حالا ظاهرا این غول فناوری کره‌ای تصمیم دارد این بار یک مدل از فبلت جدید پرچم‌دار خود را با رم ۴ گیگابایتی در کشور چین عرضه کند. بر اساس تأییدیه‌ی رگولاتوری چین موسوم به تنا، دو مدل SM-N9508 و SM-N9500 فبلت هوشمند گلکسی نوت ۸ به‌طور خاص برای بازار کشور چین در نظر گرفته شده‌اند.

با توجه به این موضوع که قیمت مدل معمولی گلکسی نوت ۸ با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، معادل ۹۳۰ دلار تعیین شده، احتمالا سامسونگ قصد دارد با عرضه‌ی یک مدل پایه‌، قیمت این محصول را در چین به ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار کاهش دهد. گفته ‌می‌شود گلکسی نوت ۸ با رم ۴ گیگابایتی در کنار مدل معمولی این گوشی با رم ۶ گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. نوت ۸ با رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۹۴۵ دلار در این کشور به فروش می‌رسد. سامسونگ همچنین یک مدل دیگر از گلکسی نوت ۸ را با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۰۶۵ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

گلکسی نوت ۸ با رم ۴ گیگابایت از نظر سایر مشخصات و ویژگی‌ها، به مدل استاندارد این محصول شباهت خواهد داشت. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر سوپر امولد اینفینیتی ۶.۳ اینچی بهره خواهد برد. رزولوشن صفحه‌ نمایش این محصول کیو اچ‌دی پلاس خواهد بود. پردازنده‌ی محصول نامبرده، اسنپدراگون ۸۳۵ و حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی و باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. در حقیقت گلکسی نوت ۸ با رم ۴ گیگابایتی، توسط رگولاتوری چین (TENAA) تأییدیه‌های لازم را دریافت کرده است؛ بنابراین به‌زودی شاهد عرضه‌ی این نسخه خواهیم بود.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ دقیقا چه زمانی از نوت ۸ با رم ۴ گیگابایتی در چین رونمایی خواهد کرد، اما بر اساس شایعات مرتبط، این محصول در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) رسما در چین معرفی و عرضه‌ی آن از ۲۳ سپتامبر (یکم مهر) آغاز خواهد شد. 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا کاهش میزان حافظه‌ی رم برای کاهش دادن قیمت نهایی نوت ۸ در بازار چین باعث جلب توجه علاقه‌مندان به خرید این محصل خواهد شد یا خیر؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات