قیمت آیفون 8 احتمالا از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشی تازه، گفته می‌شود قیمت آیفون ۸ اپل احتمالا از ۹۹۹ دلار شروع خواهد شد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، هر روز گزارش‌ها و شایعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند مورد انتظار آیفون ۸ اپل در دسترس قرار می‌گیرد. امروز گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن ظاهراً قرار است آیفون ۸ تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) رسما معرفی شود. اما این محصول بعد از معرفی، با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد؟ شنیده‌های جدید حاکی از آن است که قیمت آیفون ۸ از ۹۹۹ دلار شروع خواهد شد.

نیویورک تایمز در گزارش امروز خود، به نقل از منابع نزدیک به کمپانی اپل اعلام کرده که گوشی آیفون ۸ برای مدل پایه‌ی این محصول احتمالا ۹۹۹ دلار خواهد بود. 

براساس جدیدترین شایعات و گزارشات مرتبط با این موضوع، انتظار می‌رود که گوشی آیفون ۸ در سه مدل با حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه شود. با توجه به آنچه گفته شد به نظر می‌رسد قیمت ۹۹۹ دلار، برای مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون ۸ در نظر گرفته شده است. بنابراین قیمت مدل‌های دیگر این محصول که ظرفیت حافظه‌ی داخلی آنها بیشتر است، نسبت به مدل پایه محصول نامبرده در حد چند صد دلار افزایش خواهد یافت. بر همین اساس انتظار می‌رود قیمت مدل‌های رده‌بالای آیفون ۸ بیش از ۱۰۰۰ دلار باشد.

البته قیمت اعلام شده در این گزارش جدید چندان هم دور از انتظار نبود. اگر پیگیر اخبار مربوط به پرچمدار بعدی کوپرتینویی‌ها بوده باشید، مسلماً می‌دانید که در گزارش‌های مختلف به قیمت بالای ۱۰۰۰ دلار این محصول اشاره شده است. ظاهرا افزایش قیمت هم یکی دیگر از روندهایی است که گوشی‌های پرچمدار امروزی در پیش گرفته‌اند. به نظر می‌رسد که همه‌ی سازندگان گوشی‌های هوشمند رده‌بالای جدید، سعی دارند تا موانع تعیین قیمت بالای ۱۰۰۰ دلار را برای پرچمداران خود از میان بردارند.

البته باید اشاره کنیم که قیمت ۹۹۹ دلاری اعلام شده برای مدل پایه‌ی آیفون ۸ تا به این دسته به صورت رسمی تایید نشده است. بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون در دسترس قرار گرفته، انتظار داریم که شرکت اپل، گوشی هوشمند آیفون ۸ را در ماه آینده طی مراسمی رسمی در کنار آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی کند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون 8 به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات