لامبورگینی گوشی اندروید ۲۴۵۰ دلاری معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دیروز شرکت لامبورگینی از یک گوشی اندروید لوکس با نام آلفا وان رونمایی کرد. این گوشی قیمتی معادل ۲۴۵۰ دلار دارد.
تبلیغات

شرکت خودرو سازی لامبورگینی، از یک گوشی هوشمند لوکس با نام «آلفا وان» (Alpha One) رونمایی کرد. این گوشی قابی از جنس فلز مایع و روکشی از جنس چرم دست‌ساز مشکی ایتالیایی دارد. در ضمن، یک کیف محافظ هم از همین چرم به همراه آن ارائه می‌شود.

آلفا وان به نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع امولد با دقت QHD معادل ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است. در دل این گوشی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ قرار دارد که در گوشی‌های پرچم‌دار سال پیش مثل اچ‌تی‌سی ۱۰ و ال‌جی جی ۵ وجود داشت. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، این تراشه را همراهی می‌کند تا آلفا وان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد؛ البته برای یک گوشی در این بازه‌ی قیمتی، انتظار بیشتری از آلفا وان داشتیم. در پشت گوشی هم یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و در جلوی آن، دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. آلفا وان توسط یک باتری قدرتمند ۳۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که از فناوری شارژ سریع نسل سوم کوالکام پشتیبانی می‌کند. لامبورگینی برای گوشی هوشمند جدیدش، نسخه‌ی هفتم اندروید را به‌طور پیش‌فرض در نظر گرفته و در مورد به‌روزرسانی آن به اندروید ۸ اطلاعی داده نشده است.

لامبورگینی آلفا وان

لامبورگینی اهمیت زیادی به بخش صوتی آلفا وان داده است؛ این گوشی دو بلندگوی استریو در کنار تراشه‌ی DAC و تقویت‌کننده‌ی صوتی AMP دارد و از Dolby Atoms هم پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از کارت حافظه با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

آلفا وان از همین امروز در کشورهای انگلستان و امارات متحده عربی با قیمت ۲۴۵۰ دلار در دسترس است. نظر شما در مورد این گوشی گران‌قیمت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات