پیکسل بعدی گوگل ۵ اکتبر رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
پیکسل گوشی اختصاصی گوگل است و ماه آینده نسخه‌ی جدیدی از آن معرفی خواهد‌ شد.
تبلیغات

گوشی‌های پیکسل از اندروید خام و پشتیبانی اختصاصی گوگل بهره می‌برند. اولین نسل پیکسل ۶ اکتبر ۲۰۱۶ معرفی شد. بر اساس توییت یکی از افشاگران معروف، دقیقا یک سال بعد از معرفی مدل قبلی، در مراسمی که به همین منظور در ۵ اکتبر برگزار می‌شود، نسخه‌ی جدید پیکسل رونمایی خواهد‌ شد.  

این فرد همچنین اشاره کرد که این دستگاه مجهز به پردازنده معرفی نشده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۶ است. از آنجا که پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، نسخه بهبودیافته‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بود، بنا‌بر‌این انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸۳۶ خیلی شبیه به پرچم‌دار امسال کوالکام، اسنپدراگون ۸۳۵ باشد.

شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه علاوه بر عرضه هدفون‌هایی با پشتیبانی از دستیار گوگل‌، احتمالا در این مراسم لپ‌تاپ هیبریدی کروم‌بوک پیکسل، با یک کیبورد خاص نیز معرفی خواهد شد. این دستگاه، پس از کروم‌بوک پیکسل که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، دومین لپ‌تاپ اختصاصی گوگل محسوب می‌شود.

مستندات FCC تأیید می‌کنند که اچ‌تی‌سی دوباره به‌عنوان سازنده سایز کوچک‌تر این دستگاه‌ها انتخاب شده است. تولید سایز بزرگ‌تر به عهده ال‌جی خواهد بود. سنسور دوربین هر دو مدل دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ است و بدون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون عرضه می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات