آیفون 7 اس در رنگ مسی نیز عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از ماکت آیفون ۷ اس منتشر شده است که از عرضه‌ی این گوشی در رنگ مسی حکایت دارد.
تبلیغات

تصاویر رندر و نمونه‌های ساختگی زیادی از گوشی پرچم‎دار آیفون ۸ اپل منتشر شده است و گمان می‎رود این گوشی در رنگ جدید مسی عرضه خواهد شد. با اینکه توجه کمتری به دو گوشی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در شایعات اخیر شده است، اما تصاویر به‌دست‌آمده از نمونه‏‌‌ی ساختگی گوشی‌های آیفون ۲۰۱۷ اپل تا حدودی جزئیاتی در مورد طراحی گوشی‌های جدید اپل ارائه می‌دهد.

ماکت‎های جدیدی از آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس به‌ دست آمده است که آیفون‌های جدید اپل را در سه رنگ مسی، مشکی و نقره‌ای به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در شایعات گذشته گفته شده است، آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل تنوع رنگ‌ کمتری خواهد داشت و آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نیز با رنگ‌بندی محدود عرضه می‏‌شود. گمان می‌رود فقط سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی (که در واقع، مسی است) از آیفون ۷ اس، ۷ اس پلاس و ۸ در بازار به فروش برسد.

رنگ مسی آیفون 7 اس

آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس از نظر ظاهری، تفاوت چندانی با آیفون‌های ۲۰۱۶ اپل نخواهند داشت؛ هرچند به جای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم، شرکت اپل این دو مدل را با پنل پشتی شیشه‌ای عرضه خواهد کرد تا مانعی برای شارژ بی‌سیم آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس وجود نداشته باشد. با این‌حال، حاشیه‌های زیادی در جلوی گوشی وجود دارد و دکمه فیزیکی هوم نیز در پایین صفحه‌نمایش جای خواهد گرفت.

 آیفون ۷ اس مانند نسل گذشته، تنها از یک دوربین استفاده می‌کند؛ در حالی‌که دو مدل دیگر یعنی آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۸ با دوربین دوگانه راهی بازار خواهند شد. چینش دوربین دوگانه در آیفون ۸ با آیفون ۷ اس پلاس متفاوت خواهد بود و گوشی رده‎بالای جدید اپل از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند که به همین دلیل، چینش سنسورهای دوربین به‌صورت عمودی است. برخلاف آیفون ۸، مدل ۷ اس پلاس با یک دوربین دوگانه با چینش افقی مانند آیفون ۷ پلاس ارائه خواهد شد.

با اینکه تغییرات چشمگیری در طراحی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس وجود ندارد، این دو مدل به چیپ‌ست قدرت‌مند A۱۱ شرکت اپل مجهز خواهند بود؛ تراشه‎ای که بر اساس شایعات، سریع‌ترین پردازنده گوشی‌های هوشمند تا سال آینده است.

با وجود این تغییر، امکان دارد شرکت اپل آیفون‌های جدید خود از سری ۷ اس را با حافظه رم مشابه با نسل قبل ارائه دهد؛ حداقل ترند فورس نسبت به افزایش حافظه رم در گوشی‌های امسال اپل چندان خوش‌بین نیست.

آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس مانند آیفون‌های ۷ اپل، به ترتیب به نمایشگر ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی با پنل LCD مجهز خواهند بود؛ در حالی‌که اپل، آیفون ۸ را با نمایشگر بدون لبه اولد معرفی می‌کند.

هر سه مدل آیفون‌ ۲۰۱۷ اپل در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد؛ شایعات اخیر به این موضوع اشاره دارند که اپل آیفون‎های جدید خود را به‌صورت هم‎زمان در یک رویداد خبری اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) معرفی خواهد کرد. به دلیل عرضه آیفون ۸ با قیمتی فراتر از ۱۱۰۰ دلار، اپل آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را با قیمتی نزدیک به نسل قبل وارد بازار خواهد کرد. آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس به‌صورت گسترده در دسترس قرار می‌گیرد؛ اما تحلیل‌گران گمان می‌کنند که تنها ۵ میلیون واحد آیفون ۸ برای عرضه اولیه، تولید خواهد شد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات