سامسونگ جزئیات ایمنی باتری گلکسی نوت 8 را ارائه می‌دهد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای بازسازی اعتماد عمومی به سری نوت چه می‌کند؟
تبلیغات

سامسونگ می‌داند که با معرفی گلکسی نوت ۸ با چه چالش عظیمی روبرو است. مردم هنوز فراموش نکرده‌اند که چه فاجعه‌ای برای گلکسی نوت ۷ و باتری آن رخ داد. سامسونگ برای جلب دوباره‌ی اعتماد مردم چه می‌کند؟ سامسونگ آزمایش‌هایی ایمنی بسیار دقیقی برای باتری گلکسی نوت ۸ انجام داده است. گروه یو ال با این شرکت بزرگ کره‌ای همکاری کرده است تا از قابل اعتماد بودن باتری نوت ۸ اطمینان حاصل شود.

ساجیو یوسوداس، رئیس گروه یو ال در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما با سامسونگ همکاری بسیار نزدیکی داشتیم تا پیشرفت‌های قابل توجهی در ایمنی و کیفیت گوشی‌های هوشمند صورت دهیم. در نتیجه گلکسی نوت ۸ مجموعه‌ای از آزمایش‌های بسیار دقیق امنیت باتری و دستگاه را با موفقیت پشت سر گذاشته است. ما به دنبال حفظ رابطه‌ی استراتژیک خود با سامسونگ هستیم تا امنیت دستگاه را برای همه مصرف‌کنندگان تضمین کنیم.

علاوه بر آزمایش‌های گروه یو ال، باتری گلکسی نوت ۸ آزمایش‌های ایمنی را در خود کمپانی نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است. اوایل سال جاری میلادی، گروه یو ال، آزمایش باتری‌ها را بر عهده گرفت. سامسونگ پا را از بررسی‌های خارج از شرکت هم فراتر گذاشت و تلاش کرد تأمین‌کننده‌ی باتری‌های خود را عوض کند و دیگر با همکار دیرینه‌ی خود، ای‌تی‌ال، همکاری نکند.

اکتبر سال گذشته خبری منتشر شد که سامسونگ باتری‌های خود را برای آزمایش به گروه‌های شخص ثالث سپرده است. با توجه به موفقیت گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، به نظر می‌رسد که سامسونگ از اشتباه‌های خود درس گرفته و پیشرفتی قابل‌ توجه داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات