با قابلیت لایو مسیج گلکسی نوت 8 می‌توانید روی تمام تصاویر نقاشی کنید

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت ۸ از قابلیت نرم‌افزاری جدیدی به نام لایو مسیج بهره می‌برد که امکان نقاشی روی تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

سال‌ها قبل سامسونگ به عنوان شرکتی شناخته می‌شد که تغییرات زیادی روی سیستم‌عامل اندروید گوشی‌های هوشمند خود اعمال می‌کرد. این کمپانی کم‌کم سیاست‌های نرم‌افزاری خود را در این رابطه تغییر داد و امکانات و اپلیکیشن‌های غیر کاربردی را از رابط کاربری انحصاری خود حذف کرد. حالا این کمپانی کره‌ای امکان نرم‌افزاری جدیدی به جدیدترین نسل فبلت هوشمند سری نوت اضافه کرده است. سامسونگ ساعاتی قبل در جریان برگزاری مراسم رونمایی رسمی از گوشی هوشند گلکسی نوت ۸، نشان داد که این محصول به یک سیستم نرم‌افزاری بسیار جذاب به نام لایو مسیج (Live Message) مجهز شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، پس از ثبت تصاویر مورد نظر، روی عکس‌های ثبت شده نقاشی کنند؛ درست همانند کاری که می‌توان در اسنپ‌چت و اینستاگرام روی عکس‌ها انجام داد. طبیعتا وجود قلم اس‌-پن باعث می‌شود کشیدن طرح و نقش روی عکس‌ها در گلکسی نوت ۸ نسبت به سایر دستگاه‌ها، آسان‌تر شود. همچنین باید اشاره کنیم محدودیتی در بخش اشتراک‌گذاری این ویژگی وجود ندارد. تصاویر تولیدشده با قابلیت لایو مسیج، به فرمت Gif تبدیل می‌شوند و سپس می‌توانید آن را برای گیرندگان مورد نظر خود ارسال کنید.

لایو مسیج گلکسی نوت ۸ با ویژگی لایو فوتو اپل تفاوت‌هایی دارد. در لایو فوتو قبل و بعد از ثبت عکس، ویدیوهایی کوتاه ثبت خواهد شد که تصویر یادشده را متحرک می‌کند. نکته‌ی مهم در مورد قابلیت لایو فوتو اپل، این است که این نوع تصاویر فقط در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی‌اواس قابل مشاهده خواهند بود هرچند می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف، لایو فوتو را به فرمت‌های دیگری تبدیل کرد تا امکان نمایش آن‌ها در سایر دستگاه‌ها نیز فراهم شود. اما در لایو مسیج سامسونگ نیازی نیست از یک تصویر استفاده کنید. قابلیت لایو مسیج گلکسی نوت ۸ این شرایط را به‌وجود آورده است تا بتوان به‌راحتی روی تصاویر مورد نظر نقاشی کشید و سپس آن‌ها را متحرک و برای دیگران ارسال کرد. نکته‌ی منفی در مورد قابلیت لایو مسیج گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ این است که بر اساس تست‌ انجام شده توسط وب‌سایت انگجت، حجم تصاویر متحرک ایجادشده با این ویژگی بسیار بالا و معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ مگابایت است. البته این فقط یک تست اولیه بوده و به همین جهت نمی‌توان گفت این مورد حتما یک مشکل است. پس از عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ به بازار و بررسی تخصصی این محصول، جزئیات و ویژگی‌های مختلف را با دقت تست خواهیم کرد و در آن زمان می‌توان با اطمینان در مورد مزایا و معایب این قابلیت‌‌ها نظر داد.

نظر شما در مورد ویژگی لایو مسیج گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات