S Pen جدید سامسونگ؛ هوشمند‌تر و با امکانات بیشتر

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
قلم اس پن مدت‌ها است که در کنار محصولات خانواده‌ی نوت سامسونگ ارائه می‌شود. اما اس پن جدید سامسونگ با ویژگی‌های جدید و جالب توجهی عرضه شده است.
تبلیغات

با وجود اینکه قلم اس پن همواره در کنار گوشی‌ها و تبلت‌های خانواده‌ی نوت سامسونگ عرضه می‌شود، اما در چند سال اخیر بروزرسانی‌های قابل توجهی برای این قلم‌ ارائه نشده بود. در کنار فبلت نوت ۸، سامسونگ از نسخه‌ی جدید اس پن پرده‌برداری کرد که بروزرسانی‌های جدیدی دریافت کرده و شباهت آن به قلم‌های عادی بیشتر از قبل شده است.

پیش از هرچیز، اس پن جدید دارای نوک نرم‌تری است و حساسیت آن به فشار نیز در مقایسه با مدل‌های پیشین اس پن افزایش یافته است. این بهبودها قطعا مورد توجه هنرمندانی قرار خواهد گرفت که از تبلت‌‌ خود برای طراحی استفاده می‌کنند. به‌علاوه، ترکیب اس پن جدید و فبلت نوت ۸ امکاناتی بیش از طراحی برای دارندگان اس پن جدید فراهم می‌کند. برای مثال، امکان نوشتن پیام‌ها با دست، به‌جای تایپ کردن آن‌ها وجود خواهد داشت. همچنین، کاربران می‌توانند با کمک برنامه‌ی Live Message نوت‌هایی را بنویسند و پس از اعمال افکت‌های مختلف، همان نوت‌ها را به‌صورت تصاویر متحرک GIF در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

نوشتن با اس پن جدید نیز سریع‌تر از قبل شده‌است. در مدل‌های قبلیِ اس پن، برای نوت‌برداری‌های سریع لازم بود قلم را از محفظه‌ی‌ خود خارج و سپس قفل گوشی را باز کنید. اما به‌ لطف ویژگی موسوم به Screen Off Memo، می‌توانید پس از خارج کردن گوشی از محفظه‌، شروع به نوت‌برداری‌ کنید. این ویژگی نه تنها مشکلی برای امنیت دستگاه شما ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه همچنین اجازه‌ی نوت‌برداری‌ و ویرایش نوت‌ها تا حداکثر صد صفحه را روی نمایشگر همیشه روشن (Always ON) نوت ۸ فراهم می‌کند. اس پن جدید برای جهان‌گردان نیز ابزاری مفید خواهد بود. جهان‌گردان می‌توانند با حرکت دادن اس پن روی متن، آن‌ را ترجمه کنند. علاوه بر این، امکان تبدیل واحد‌های پول نیز به همین روش وجود خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات