فروش آیفون 8 احتمالا از ۲۶ شهریور آغاز خواهد شد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
اخیرا چند تصویر اسلاید از آیفون ۸ اپل منتشر شده است که با توجه به این عکس‌ها، گفته می‌شود فروش این محصول از ۱۷ سپتامبر آغاز خواهد شد.
تبلیغات

امروز باز هم اطلاعات جدیدی در مورد آیفون ۸ فاش شد. تصاویر منتشرشده در یکی از انجمن‌های آنلاین شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو، نشان‌دهنده‌ی چند اسلاید در مورد آیفون ۸ هستند که ظاهرا برای آموزش کارکنان داخلی اپل مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در اسلاید‌های به نمایش درآمده در این رویداد، جزئیاتی در مورد گوشی مورد بحث به چشم می‌خورد.

اگرچه نمی‌توان صحت این تصاویر را به‌طور کامل تأیید کرد، اما با این حال اگر به اسلاید‌های یادشده نگاهی داشته باشیم، جزئیات مهمی در آن‌ها خواهیم یافت؛ به‌خصوص اینکه برخی از اطلاعات درج‌شده در این اسلاید‌ها با آنچه تاکنون در خبرها و شایعات آیفون ۸ مطرح شده است، مطابقت دارد. اولین و آخرین اسلاید برخی از ویژگی‌های آیفون ۸ که قبلا در مورد آن‌ها خبرهایی منتشر شده، تأیید می‌کنند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به شارژ بی‌سیم، سیستم تشخیص چهره و پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده اشاره کرد. تصویر آیفون موجود در این اسلایدها به تصاویری که در طی چند ماه اخیر از این محصول فاش شده، بسیار شبیه است. همچنین با توجه به عکسی که نمای پشت آیفون ۸ را در اسلایدهای مورد بحث نشان می‌دهد، ظاهرا خبری از سنسور اثر انگشت نیست و این یعنی احتمال دارد اپل این سنسور را در زیر نمایشگر آیفون ۸ تعبیه کرده و یا به‌طور کامل این قابلیت را از محصول نامبرده حذف کرده باشد.

شروع فروش آیفون ۸ از اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور)

افزون بر آنچه گفتیم، در تصاویر اسلاید جدید فاش شده از آیفون ۸، به این مورد اشاره شده است که فروش این گوشی از ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) آغاز خواهد شد. البته در این اسلایدها دقیقا مشخص نیست که این تاریخ در واقع زمان شروع پیش‌خرید آیفون ۸ است یا اپل نسل جدید آیفون را از این تاریخ در فروشگاه‌ها عرضه خواهد کرد. البته احتمال وقوع سناریوی اول خیلی بیشتر است؛ زیرا تقریبا در تمام گزارش‌های مرتبط اخیر، به این نکته اشاره شده که عرضه‌ی آیفون ۸ احتمالا با تأخیر انجام خواهد شد.

اگر این خبر واقعیت داشته باشد، احتمالا پیش‌فروش آیفون ۸ اپل از تاریخ ۲۲ سپتامبر آغاز خواهد شد؛ چراکه اپل اساسا آیفون‌های جدید خود را در روز جمعه معرفی می‌کند. مجددا باید خاطرنشان کنیم که این خبر صرفا در حد حدس و گمان است؛ زیرا این اطلاعات به‌طور رسمی تأیید نشده‌اند.

انتظار می‌رود آیفون ۸ در کنار نسل به‌روزرسانی شده‌ی آیفون‌های فعلی یعنی دو گوشی جدید آیفون ۷ اس و آیفون ۷ پلاس در ماه سپتامبر رسما معرفی شود. اما به دلیل مشکلاتی که در زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان آیفون ۸ وجود دارد، انتظار می‌رود این محصول نسبت به آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس کمی با تأخیر به بازار عرضه شود.

درهرحال در مورد این اطلاعات جدید همچنان شک و تردیدهایی وجود دارد. در زیر می‌توانید تصاویر اسلاید جدید منتشرشده از آیفون ۸ را مشاهده کنید.

اسلاید مشخصات آیفون ۸

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات