لوگوی گوشی ال جی وی 30 پلاس فاش شد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که به زمان معرفی رسمی گوشی ال‌جی وی ۳۰ نزدیک می‌شویم، تصویر لوگوی این محصول فاش شده است.
تبلیغات

ال‌جی قبلا تأیید کرده است که نام آخرین گوشی پرچم‌دارش از سری وی، وی ۳۰ خواهد بود؛ این در حالی است که تا‌کنون جزئیات مختلفی از ویژگی‌ها و امکانات این محصول در دسترس قرار گرفته است. بنا به شایعه‌ای جدید، ال‌جی همچنین قصد دارد نسخه‌ای ارتقاءیافته از گوشی ال‌جی وی ۳۰ را در کنار مدل معمولی این دستگاه، معرفی کند.

در برخی خبرها اشاره شده است که مدل ارتقاءیافته‌ی وی ۳۰، با نام وی ۳۰ پلاس شناخته خواهد شد. حالا به لطف اطلاعات فاش شده توسط ایوان بلس، تصویری از لوگوی این مدل نیز در دسترس قرار گرفته است. تصویر این لوگو در حساب کاربری توییتر بلس منتشر شده است.

انتظار می‌رود طراحی ظاهری گوشی ال‌جی وی ۳۰ پلاس به مدل معمولی این محصول بسیار شبیه باشد. همچنین گفته می‌شود که بسیاری از امکانات وی ۳۰ پلاس همانند وی ۳۰ خواهد بود. البته مسلما مدل پلاس گوشی مورد بحث نسبت به وی ۳۰ معمولی، امکانات بهتری ارائه خواهد داد. بر همین اساس پیش‌بینی شده است که این مدل ارتقاءیافته، به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (به‌جای ۶۴ گیگابایت) و سیستم صوتی های-فای مجهز خواهد بود.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم  ال‌جی قبلا دو گوشی جی ۶ و جی ۶ پلاس را به بازار عرضه کرده است که در این بین، مدل جی ۶ پلاس به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی های-فای داک (تبدیل‌کننده‌ی دیجیتال به آنالوگ) مجهز شده تا کیفیت صوتی بهتری ارائه دهد. این در حالی است که مدل معمولی ال‌جی جی ۶ از های‌-فای داک بهره نمی‌برد و حافظه‌‌ی داخلی آن (مدل عرضه‌شده در بازار آمریکا) فقط ۳۲ گیگابایت است.

درحالی‌که شاید گوشی ال‌جی وی ۳۰ پلاس فقط در کره‌ی جنوبی به‌طور رسمی عرضه شود؛ اما این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور توسط شرکت‌های شخص ثالث در آمریکا هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد؛ درست همانند گوشی ال‌جی جی ۶ پلاس که برای بازار کره‌ی جنوبی در نظر گرفته شده بود، ولی در نهایت شاهد عرضه‌ی این محصول در آمریکا نیز بودیم. دو گوشی ال‌جی وی ۳۰ و وی ۳۰ پلاس به‌زودی معرفی خواهند شد و در آن زمان جزئیات بیشتری در مورد این دو محصول در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به‌روزرسانی: بر اساس اعلام ایوان بلس، قابلیت های-فای داک که در بالا به آن اشاره شد، در نسخه‌ی بین‌المللی گوشی ال‌جی وی ۳۰ نیز ارائه خواهد شد و بنابراین احتمالا تنها تفاوت بین وی ۳۰ و وی ۳۰ پلاس میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی این دو دستگاه خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات