حجم مبادلات سامسونگ پِی در کره‌ جنوبی به ۸.۷۶ میلیارد دلار رسید

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ‌ پِی محبوبیت بسیاری به دست آورده؛ تا حدی که حجم تراکنش‌های کاربران کره‌ی جنوبی با این سرویس معادل ۸.۷۶ میلیارد دلار برآورد شده است.
تبلیغات

هم‌اکنون دو سال از زمان شروع کار سرویس پرداخت موبایل سامسونگ می‌گذرد. سامسونگ پی ابتدا در آگوست سال ۲۰۱۵ در کشور خانگی سامسونگ، یعنی کره‌ی جنوبی فعال شد. سال اول فعالیت سامسونگ پی، میزان تراکنش‌های انجام‌شده در این بستر از ۲ تریلیون وون (معادل ۱.۷ میلیارد دلار) گذشت.

حال مشخص شده که حجم تراکنش‌های سرویس سامسونگ پی در کشور کره‌ی جنوبی، به ۱۰ تریلیون وون (۸.۷۶ میلیارد دلار) رسیده است. این آمار به‌خوبی نشان می‌دهد که سرویس پرداخت موبایل سامسونگ در کشور نامبرده تا چه حد رشد داشته است.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که بیش از ۳۰ درصد از این ۸.۷۶ میلیارد دلار تراکنشی که بر بستر سامسونگ ثبت شده، توسط پلتفرم‌های آنلاین انجام پذیرفته است.

سامسونگ پی نسبت به برخی سرویس‌های پرداخت موبایل که در حال حاضر فعالیت دارند، منحصر‌به‌فرد است. این سرویس هم از ان‌اف‌سی و هم از ام‌اس‌تی (انتقال امن مغناطیسی) پشتیبانی می‌کند. فناوری ام‌اس‌تی این امکان را فراهم می‌آورد که بتوان با استفاده از کارت‌خوان‌های معمولی از سرویس سامسونگ پی استفاده کرد.

مقاله‌های مرتبط:

    بنابراین کسب‌وکارهایی که قصد ارائه خدمات پرداخت با استفاده از سامسونگ پی دارند، برای پشتیبانی با این سرویس نیازی به صرف هزینه برای خرید ترمینال‌های ان‌اف‌سی نخواهند داشت. در واقع همه‌ی شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که قصد پشتیبانی از سامسونگ پی دارند، می‌توانند بدین منظور از پایانه‌های معمولی کارت‌های اعتباری استفاده کنند. این شرکت به‌تدریج سرویس پرداخت موبایل خود را در تعداد بیشتری از کشورهای سراسر جهان ارائه خواهد داد. طی سال گذشته، سامسونگ پی در بازارهایی مثل اسپانیا، هند، استرالیا، سنگاپور و ... در دسترس کاربران قرار گرفته است و این سرویس به‌مرور در سایر نواحی جهان نیز فعال خواهد شد.

    نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سرویس‌های پرداخت موبایل در آینده جایگزین روش‌های فعلی خواهند شد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات