لنوو از کامپیوترهای گیمینگ جدیدش رونمایی کرد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لنوو از سه مدل کامپیوتر جدید مخصوص بازی در نمایشگاه گیمزکام رونمایی کرد.
تبلیغات

محصولات جدید لنوو شامل ۳ سیستم گیمینگ دسکتاپ در کنار یک صفحه‌نمایش حرفه‌ای و مخصوص بازی هستند.

Legion Y920 برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است. این سیستم از CPU اینتل ۴ هسته‌ای 7700K اینتل استفاده می‌کند. کارت‌ گرافیک GTX 1080 با استفاده از ۸ گیگابایت رم GDDR5X وظیفه‌ی انجام پردازش‌های گرافیکی را بر عهده دارد. همچنین گیمرها می‌توانند از ۳۲ گیگابایت رم وینجنس LPX کورسیر (۲۸۰۰ مگاهرتز) با قابلیت اورکلاک و سیستم خنک‌کننده‌‌ی Asetek بهره ببرند. این کامپیوترها در ماه اکتبر با قیمت پایه‌ی ۱۹۹۹ دلار فروخته خواهند شد.

برای کسانی که می‌خواهند یک سیستم با عملکرد مناسب داشته باشند، Legion Y720 لنوو انتخاب اقتصادی‌تری است. این کامپیوتر دارای پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای Core i7-7700 است و می‌توانید از جی‌فورس GTX 1070 انویدیا در آن استفاده کنید. Y720 در ماه اکتبر با قیمت پایه‌ی ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد. کاربران برای صرفه‌جویی ۱۰۰ دلاری، می‌توانند Legion Y520 را با پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای Core i7-7700 و کارت گرافیک جی‌فورس GTX 1060 انویدیا در ماه اکتبر خریداری کنند.

مانیتور گیمینگ Legion Y25f نیز دارای صفحه نمایش ۲۴.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و رفرش‌ریت ۱۴۴ مگاهرتزی است. زمان پاسخ‌دهی مانیتور لنوو ۱ میلی ثانیه است و از روشنایی ۴۰۰ نیتی بهره می‌برد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات