هولولنز مایکروسافت، برنده جایزه بهترین طراحی از سوی IDSA شد

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هدست واقعیت افزوده‌ی هولولنز که توسط مایکروسافت تولید شده؛ نه‌تنها یک ابزار با عملکرد‌های ویژه است، بلکه طراحی خاص و منحصربه‌فردی نیز دارد.
تبلیغات

هدست واقعیت افزوده‌ی مایکروسافت با نام هولولنز، یک ابزار منحصر‌به‌فرد است که نه‌فقط نحوه عملکرد، بلکه طراحی آن نیز شایان تقدیر است. از این رو، هولولنز به‌طور رسمی جایزه‌ی ویژه‌ای از انجمن طراحان صنعتی آمریکا (IDSA) دریافت کرده است.

Microsoft's HoloLens

هولولنز جایزه‌ی بهترین طراحی سال ۲۰۱۷ را در سی‌ و هفتمین جشنواره‌ی سالانه و بین‌المللی بهترین طراحی (IDSA Idea) کسب کرد. هولولنز با شکست صدها رقیب از ۵۴ کشور جهان توانست به این مقام دست پیدا کند. بیش از ۱۲ داور بررسی محصولات را برعهده داشتند و در انتها نام مایکروسافت را در تابلوی مسابقات به‌عنوان مقام اول درج کردند. این محصول بالاتر از سایر محصولات دیگر مایکروسافت قرار گرفت که برخی از آن‌ها مانند سرفیس استودیو، سرفیس دایل و ... به جوایز طلایی، نقره‌ای و برنزی مسابقات دست یافته بودند. جزئیات این جشنواره را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

باعث افتخار و خوشحالی است که HoloLens# جایزه‌ی بهترین طراحی را در IDSAIDEA# به دست آورد.- الکس کپمن ۲۰ آگوست ۲۰۱۷

جانشین هولولنز در دست طراحی و ساخت است؛ به‌طوری که مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که از یک کوپروسسور (کوپروسسور یا پردازنده‌ی همکار، در کنار پردازنده‌ی اصلی قرار می‌گیرد و در کاری که تکرار آن بیشتر از بقیه و احتمال وقوع آن زیاد است، به پردازنده‌ی اصلی کمک می‌کند) با هوش مصنوعی در کنار پردازنده‌ی اصلی استفاده خواهد کرد. بااین‌حال، انتظار نداشته باشید که هولولنز ۲ به این زودی‌ وارد بازار شود. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که محصول بعدی مایکروسافت ممکن است تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات