خرید مطمئن از تمام سایت‌های خارجی با همکاری شرکت پست PDE

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت پست PDE خرید از آمازون و سایت‌های خارجی را به آسانی سایت‌های ایرانی کرده است، سفارش بدهید در منزل تحویل بگیرید.
تبلیغات

انتظار می‌رفت رشد و توسعه‌ی اینترنت و حذف نامه‌های پستی با ظهور ایمیل و شبکه‌های اجتماعی باعث افول شرکت‌های پست شود؛ اما دقیقا عکس این اتفاق رخ داد و اینترنت به رشد شرکت‌های پست کمک کرد. بزرگترین شرکت‌های پست دنیا امروز به جابجایی مرسولات فروشگاه اینترنتی می‌پردازند، در ایران هم شرکت پست بین‌المللی PDE با بهره‌مندی از دفاتر خود در کشورهای دیگر و سال‌ها تجربه در پست بین‌المللی، کار خرید سفارشات کاربران ایرانی از تمام فروشگاه‌های دنیا را انجام می‌دهد. PDE که تمام مجوزهای پست در ایران را دارا است، امکان خرید از آمازون و هر سایت دیگری را به‌صورت کاملاً مطمئن برای ایرانی‌ها فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست بین‌المللی PDE، امکان خرید از سایت Amazon، خرید از سایت Aliexpress، سایت ETSY و هر سایت تخصصی و عمومی دیگری که کاربران ایرانی مدنظر داشته باشند، تنها با چند کلیک فراهم شده است. نکتۀ حائز اهمیت و مهم در این بین، انجام کلیه‌ی کارهای خرید، ترخیص و تحویل توسط شرکت پست PDE است.

بدین ترتیب، فرآیند ثبت سفارش برای کاربران بسیار ساده است، کافیست علاقه‌مندان کالای مورد نظر خود را از سایت آمازون یا هر سایت دیگری که مدنظرشان هست، انتخاب کنند و سپس از طریق فرم مربوطه در سایت PDE آن را اعلام فرمایند؛ سپس سفارش شما در فرآیند خرید قرار می‌گیرد و کلیه‌ی امور تا تحویل درب منزل مشتریان توسط شرکت PDE صورت می‌پذیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت پست بین‌المللی PDE، یکی از سوالات رایج کاربران را پیرامون مسائل گمرکی خرید اعلام کرد و گفت: «شرکت پست بین‌المللی PDE کارهای مربوط به گمرک را پیگیری می‌کند و سفارش را مقابل درِ منزل، به مشتری تحویل می‌دهد و خرید از سایت‌های خارجی به‌آسانی و سادگی خرید از سایت‌های داخلی از طریق PDE امکان‌پذیر است.»

همچنین شما می‌توانید همواره با شماره‌ی ۰۲۱۸۸۲۰۲۲۲۰ (داخلی‌های ۱۱۳ و ۱۱۴ و ۱۱۵) برای دریافت مشاوره، ثبت سفارش تلفنی و ... تماس حاصل فرمایید. برای مطالعه‌ی راهنمای خرید اینترنتی و برآورد هزینه‌ی تمام‌شده‌ی سفارش‌تان می‌توانید به صفحه‌ی راهنمای خرید اینترنتی از آمازون مراجعه فرمایید و ضمن مطالعه‌ی راهنمای موجود از ابزار هوشمند محاسبه‌ی قیمت نیز استفاده کنید.

شرکت پست بین‌المللی PDE با سال‌ها تجربه در امور پست بین‌المللی و دارا بودن دفاتر در سراسر دنیا، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای خریدهای خارجی شما است. شرکت پست بین‌المللی PDE ضمن انجام امور حمل دریایی و هوایی در ابعاد بزرگ، امکان خریدهای خرد و کوچک را نیز برای یکایک هموطنان عزیز فراهم آورده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات