فایل ایمیج اندروید 8.0 اوریو برای دستگاه‌های پیکسل و نکسوس عرضه شد

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر از دستگاه‌های نکسوس ۵ ایکس و ۶ پی یا گوشی‌های پیکسل با بوت‌لودر باز استفاده می‌کنید، می‌توانید از هم‌اکنون اندروید 8.0 را نصب کنید.
تبلیغات

شب گذشته، شرکت گوگل به‌طور رسمی از اندروید نسخه‌ی ۸.۰ با کد اوریو (Oreo) رونمایی کرد. کدهای مرجع اندروید ۸.۰ امروز به‌صورت AOSP عرضه شدند؛ ولی مدتی طول خواهد کشید تا آپدیت‌های نرم‌افزاری به‌صورت OTA برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شود. خبر خوب اینکه فایل‌های ایمیج از هم‌اکنون در دسترس است و اگر از دستگاهی با بوت‌لودر باز استفاده می‌کنید که با اندروید اوریو همخوانی دارد، می‌توانید آن را در چند دقیقه نصب کنید. فایل‌های سیستم ایمیج در وب‌سایت رسمی توسعه‌دهندگان گوگل برای دستگاه‌های زیر قابل دانلود است:

  • نکسوس ۵ اکس
  • نکسوس ۶ پی
  • نکسوس پلیر
  • پیکسل سی
  • پیکسل
  • پیکسل اکس ال

لینک دانلود فایل‌های ایمیج سیستم اندروید اوریو

اندروید ۸

بسته‌ی به‌روزرسانی، تمام فایل‌های مورد نیاز برای نصب اندروید اوریو را شامل می‌شود؛ ولی پیش از نصب آن، باید یک سری پیش‌نیاز مثل ADB را روی کامپیوتر خود نصب کرده باشید. کافی است فایل‌های ADB و فایل دانلودشده را در یک پوشه قرار دهید، گوشی را به کامپیوتر وصل و سپس دستورات لازم را اجرا کنید. دقت داشته باشید که برای انجام این کار، حتما باید بوت لودر گوشی شما باز باشد و در ضمن، پس از نصب این به‌روزرسانی، تمام اطلاعات شما پاک خواهد شد؛ بنابراین بهتر است پیش از انجام این کار، از تمام اطلاعات و فایل‌های دستگاه خود، نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید. اگر بوت‌لودر دستگاه‌تان باز نیست، باید تا انتشار به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ به‌صورت OTA صبر کنید. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات