تصاویری از موتو ایکس ۴ پیش از معرفی رسمی فاش شد

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از گوشی موتو ایکس 4 موتورولا به دست آمده است که طراحی این گوشی میان‎رده را با دوربین اصلی دوگانه، به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

گوشی میان‌رده جدید موتورولا با نام موتو ایکس ۴ در تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور) معرفی خواهد شد. بنابراین تصاویر مختلفی از این گوشی از جمله تصاویر رندر رسمی، پیش از معرفی گوشی Moto X4 فاش شده است. به‎تازگی، دو تصویر واقعی جدید از گوشی میانرده جدید موتورولا، به دست آمده که این مدل را به نمایش میگذارد.

در حاشیه پایین صفحه‌نمایش دکمه هوم جای گرفته است که سنسور اثر انگشت در زیر آن قرار دارد و هویت کاربران با لمس این دکمه احراز می‌شود. هم‌چنین لوگوی «موتو» به همراه سنسورهای ضروری و بلندگو در حاشیه بالای نمایشگر، جلب توجه می‌کند. در پنل پشتی، شرکت موتورولا از یک دوربین اصلی با دو سنسور استفاده کرده است که کمی نسبت به بدنه، بیرون‌زدگی دارد؛ لوگوی شرکت موتورولا نیز در بدنه پشتی دیده می‌شود.  

موتو ایکس 4

شرکت موتورولا، موتو ایکس ۴ را به نمایشگر ۵.۲ اینچی مجهز کرده و با توجه به قیمت این مدل، رزولوشن نمایشگر Full HD است. گوشی جدید موتورولا به چیپ‌ست میان‌رده اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام مجهز خواهد بود؛ ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن درنظر گرفته شده است؛ بااین‌حال، می‎توان فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی، ارتقاء داد. در منطقه‌ی آسیا-اقیانوسیه، گوشی جدید موتورولا با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات کلیدی گوشی جدید موتو ایکس ۴ که آن را نسبت به محصولات دیگر موتورولا متمایز خواهد کرد، می‌توان به دوربین دوگانه این مدل اشاره کرد. بر اساس شایعات، موتو ایکس ۴ با دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم F2.2، عرضه خواهد شد. می‌توانید به کمک دوربین اصلی، تصاویری با افکت بوکه ثبت کنید؛ در این تصاویر، پس‌زمینه مات می‌شود. هم‏چنین برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی یک شاتر ۱۶ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر جای گرفته است که از فلاش LED مجزا استفاده می‌کند.

احتمالا مدلی از موتو ایکس ۴ با پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه خواهد شد. موتو ایکس ۴ از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‎آمپر ساعت استفاده می‌کند و شرکت سازنده، این مدل را با سیستم‎عامل اندروید ۷.۰ نوقا عرضه خواهد کرد. بدنه گوشی میان‎رده جدید موتورولا، در برابر نفوذ آب مقاوم است و دریافت گواهی IP68 برای گوشی موتو ایکس ۴، این موضوع را تضمین خواهد کرد.  

قیمت گوشی موتو ایکس ۴ برای عرضه در اروپا، ۳۵۰ یورو و برای عرضه در ایالات متحده، ۴۰۰ دلار است. هم‏چنین مدتی پیش اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه گوشی جدید موتورولا، ابتدا در آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعات اخیر، شرکت موتورولا گوشی میان‌‏رده موتو ایکس ۴ را در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد کرد؛ با اینکه تصاویر رندر نسخه طلایی‌رنگ موتو ایکس 4 فاش شده بود، این نسخه از گوشی موتورولا عرضه نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات