مایکروسافت نام اپلیکیشن فوتوز را به Photos & Videos تغییر خواهد داد

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت بعد از استفاده‌ی آزمایشی نام استوری ریمیکس برای اپلیکیشن فوتوز در ویندوز ۱۰، این بار نام Photos & Videos را برای آن در نظر گرفته است.
تبلیغات

ظاهرا مایکروسافت تلاش دارد نام اپلیکیشن فوتوز را در ویندوز ۱۰ تغییر دهد. به‌تازگی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت نام اپلیکیشن یادشده را در بیلد مخصوص کاربران ویندوز اینسایدر به استوری ریمیکس تغییر داده است؛ ولی پس از استفاده‌ی آزمایشی از این نام توسط ردموندی‌ها، مشخص شد که کاربران علاقه‌ی زیادی به آن نشان نمی‌دهند. اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی روالی منطقی‌تر در پیش گرفته و نام Photos & Videos را برای اپلیکیشن مایکروسافت فوتوز ویندوز ۱۰ انتخاب کرده است. 

عنوان «استوری ریمیکس» برای اپلیکیشن فوتوز چندان منطقی به ‌نظر نمی‌رسید؛ زیرا این ویژگی فقط یکی از امکاناتی است که در اپلیکیشن نامبرده ارائه‌ می‌شود و احتمالا در نهایت به یکی از قابلیت‌هایی مبدل خواهد شد که کاربران از آن بیشتر استفاده خواهند کرد. به نظر می‌رسد Photos & Videos نام خیلی بهتری برای این اپلیکیشن است. البته با توجه به انتخاب این عنوان، شاید برخی کاربران بین این اپلیکیشن و اپلیکیشن Movies و اپ تی‌وی کمی سردرگم شوند، زیرا دو اپلیکیشن مذکور نیز برای پخش ویدیو در ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه توییتی که مایکروسافت در مورد انتخاب نام اپلیکیشن فوتوز منتشر کرده را می‌خوانیم:

اگر در مورد نام‌گذاری اپلیکیشن فوتوز، پیشنهادی دارد، لطفا آن را از طریق بخش فیدبک هاب برای ما ارسال کنید.Brandon LeBlanc (@brandonleblanc) August 18, 2017

همان‌طور که در توییت بالا مشاهده می‌کنید، مایکروسافت دروازه‌ی ارسال بازخورد و پیشنهادات را برای اپلیکیشن فوتوز باز گذاشته است و بنابراین اگر شما هم ایده‌ای برای این اپ دارید، پیشنهاد می‌کنیم آن را برای مایکروسافت ارسال کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما با انتخاب نام Photos & Videos برای اپلیکیشن فوتوز در ویندوز ۱۰ موافق هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات