پوشش زنده زومجی از کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2017

یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
اولین کنفرانس نمایشگاه گیمزکام 2017 را امشب مایکروسافت برگزار خواهد کرد و در زومجی این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهد داد.
تبلیغات

نمایشگاه گیمزکام یکی از مهم‌ترین رویداد‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی است که هر سال برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال طی روز‌های ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور برگزار خواهد شد اما اولین کنفرانس این نمایشگاه، قرار است امشب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران و توسط مایکروسافت برگزار شود. با اینکه هنوز جزییات دقیقی از برنامه‌های مایکروسافت برای این کنفرانس ارائه نشده، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که ایکس باکس وان ایکس، کنسول جدید این شرکت، نقش محوری در کنفرانس داشته باشد و طبق شایعه‌ها، مایکروسافت قرار است زمان آغاز پیش‌فروش این کنسول را اعلام کند. 

از طرفی دیگر مایکروسافت سراغ بازی‌های خود هم خواهد رفت و احتمالا تریلر‌های جدیدی از بازی‌هایی مثل Forza Motorsport 7 یا Sea of Thieves تماشا خواهیم کرد. همچنین چند روز پیش اخباری از نسخه Definitive بازی ReCore هم فاش شد که احتمالا این بازی هم در کنفرانس امشب رسما تایید خواهد شد. 

به دلیل اهمیت بالای نمایشگاه گیمزکام 2017 و کنفرانس مایکروسافت، زومجی تصمیم گرفته است تا این مراسم را به صورت زنده و در قالب لایو بلاگ پوشش دهد. پس ساعت ۲۳:۳۰ امشب همراه زومجی باشید تا از تمامی اتفاقاتی که در کنفرانس مایکروسافت رخ می‌دهند، مطلع شوید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات