ویدیوهای جدید اپل برای نمایش قابلیت‌های iOS 11 روی آیپد

یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل ۶ ویدیوی تبلیغاتی جدید برای نمایش قابلیت‌های iOS 11 در آیپد منتشر کرد.
تبلیغات

هم‌زمان با نزدیک‌ شدن به زمان انتشار عمومی iOS 11، اپل مجموعه‌ای از ویدیوها را تحت عنوان «How to» برای نمایش قابلیت‌های نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایل خود روی آیپد، منتشر کرد. اپل پیش از این مجموعه‌ای دیگر از ویدیوها را با محوریت سیری، آیفون ۷ و با حضور دواین جانسون، بازیگر مطرح منتشر کرده بود؛ اما ویدیوهای جدید بر قابلیت‌هایی تمرکز دارند که iOS 11 برای آیپد و آیپد پرو به ارمغان خواهد آورد.  

همان‌طور که در بررسی آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اشاره کردیم، این تبلت قدرتمند با iOS 11 می‌تواند از تمام پتانسیل و توان سخت‌افزاری بهره ببرد. کاربران آیپد، حتی کسانی که از مدل‌های قدیمی سازگار با iOS 11‌ استفاده می‌کنند، آینده‌ی روشنی در پیش روی خود دارند. این به‌روزرسانی، تغییرات بنیادینی در عملکرد آیپد ایجاد خواهد کرد.

ویدیوهای جدید اپل این موضوعات را پوشش می‌دهند: چگونگی استفاده از داک جدید؛ مدیریت فایل؛ افزایش بازده با مالتی‌تسکینگ؛ نگارش با اپل پنسل در اپلیکیشن‌های گوناگون؛ اسکن، امضا و ارسال اسناد؛ استفاده‌ از ژست‌های چندانگشتی جدید.

مدت‌زمان تمام ویدیوها حدود یک دقیقه است و همگی از استایلی مشابه با روایت ساده و موسیقی پس‌زمینه بهره می‌برند. در ادامه می‌توانید ویدیوهای یاد‌شده را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات