فروش کامل نسخه‌ی N از هیوندای i30، در دو روز

پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت هیوندای تنها طی دو روز، تمام ۱۰۰ نسخه اول i30 N جدید را که به طور انحصاری برای آلمان سفارش داده شده بود، پیش فروش کرد.
تبلیغات

چند ماه پیش بود که i30 N به‌عنوان کامل‌ترین خودروی اسپرت و هاچ‌بک هیوندای با جعبه‌دنده دستی معرفی شد و در مرکز توجه رسانه‌ها قرار گرفت. دوشنبه‌ی گذشته، شرکت هیوندای شروع به پذیرش سفارشات برای پیش فروش اولین نسخه‌ی تولید محدود i30 N کرد. علاقه‌مندان این محصول، با پرداخت ۱۰۰۰ یورو به صورت پیش پرادخت، سفارش اولیه خود را ثبت کردند.

Hyundai i30 N
Hyundai i30 N
Hyundai i30 N
آلبرت بیرمن، معاون بخش توسعه عملکرد و کارایی خودرو در شرکت هیوندای گفت:علاقه زیاد به نسخه اول، اعتماد ما را به I30 N تایید می‌کند. اولین سری، با کیفیت بالا تولید شده  است و مشتریان می‌توانند لذت رانندگی را با این خودرو را تجربه کنند. به زودی سفارشات مشتریان به آنان تحویل داده خواهد شد.

نسخه اول هیوندای i30 N، به پیشرانه ۲۷۵ اسب بخار ۲.۰ لیتری با توربوشارژ، لاستیک‌های چسبنده‌ی اسپرت و رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچ، ترمزهای بزرگتر، سیستم اگزوز فعال و دیفرانسیل ضدلغزش الکترونیکی به همراه دیگر امکانات، مجهز شده است.

Hyundai i30 N
Hyundai i30 N
Hyundai i30 N

از هر مشتری که نسخه اول را پیش خرید کرده دعوت می‌شود، تا در یک کارگاه آموزشی در Nurburgring با آلبرت بیرمن شرکت کند و برای رانندگی با این خودرو آموزش ببیند. هر نسخه اول با پلاک شخصی و یک بسته هواداری هیوندای به مشتریان داده می‌شود. کسانی که موفق به رزرو یکی از ۱۰۰ خودروی نسخه اول I30 N نمی‌شوند، می‌توانند نام خود را در لیست انتظار به آدرس www.hyundai.de/i30n ثبت کنند، و منتظر فروش‌های بعدی بمانند.

Hyundai i30 N
Hyundai i30 N
Hyundai i30 N

قیمت اولیه هیوندای i30 N در آلمان، ۳۰،۹۰۰ یورو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات