اپلیکیشن Windows Dev Center برای اندروید منتشر می‌شود

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن Windows Dev Center که یکی از برنامه‌های کاربردی برای توسعه‌دهندگان ویندوزی به حساب می‌آید، به زودی در دسترس کاربران اندروید نیز قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

مایکروسافت در حال حاضر مشغول توسعه‌ی یک اپلیکیشن رسمی اندروید برای ویندوز دولوپر سنتر است. این اپلیکیشن به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن ویندوز امکان می‌دهد تا عملکرد اپ‌های خود و نتایج عیب‌یابی آن‌‌ها را بررسی کنند و نقدها و نظرات کاربران و افراد مختلف را بخوانند و به آن‌ها پاسخ دهند. داشبورد این اپلیکیشن، یک دید کلی از عملکرد تمام اپلیکیشن‌های شما در ویندوز استور به‌دست می‌دهد و داده‌های قابل توجه را نیز بزرگنمایی می‌کند.

اپلیکیشن رسمی اندروید ویندوز دولوپر سنتر در گوگل پلی استور، با عنوان «انتشارنیافته» فهرست‌بندی شده است، با این حال می‌توانید آن را روی گوشی اندرویدی خود دریافت کنید. این اپلیکیشن، مخصوصا در بخش طراحی هنوز ناتمام است و برخی از عملکردهای آن ممکن است غیرفعال باشد. با وجود اینکه فعلا به صورت رسمی منتشر نشده است، در اغلب بخش‌ها به خوبی کار می‌کند. این اپ فعلا در اولین مرحله‌ی انتشار قرار دارد و انتظار می‌رود نسخه‌ی رسمی آن به زودی عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات