ایسوس قبل از رونمایی رسمی، تصاویر ذن‌فون 4 و 4 مکس را منتشر کرد

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسوس مدام در حال پخش تیزرهای تبلیغاتی گوشی‌های سری ذن‌فون ۴ است و اکنون تصاویر رسمی این محصولات و مشخصات آن‌ها را منتشر کرده است.
تبلیغات

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی رسمی گوشی‌های جدید از سوی ایسوس در ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) و تاریخ انتشار آن‌‌ها در فیلیپین در ۱۹ آگوست، سرانجام تصاویر رسمی ذن‌فون ۴، پرچم‌دار بعدی ایسوس منتشر شد.

در حالی که ایسوس، تاکنون سعی در مخفی نگاه داشتن مشخصات فنی و قابلیت‌های ذن‌فون ۴ داشت، اکنون اعلام کرده است که پرچم‌دار بعدی آن‌ها مجهز به «پیشرفته‌ترین مشخصات فنی» خواهد بود و تمرکز بالایی در زمینه‌ی عکسبرداری خواهد داشت که دوربین دوگانه‌ی پشت آن حاکی از همین موضوع است.

Asus Zenfone 4

 در همین زمان، ایسوس اطلاعات بیشتری از ‌ذن‌فون ۴ مکس، مدل ارزان‌تر نسل چهارم گوشی‌های خود نیز فاش کرده است.

ذن‌فون ۴ مکس، در طراحی تا حدودی به ذن‌فون ۳ زوم شباهت دارد و تأیید شده است که از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پشت بهره می‌برد که یکی از آن‌ها همانند ال‌جی جی۶، قادر به ثبت تصاویر با زاویه‌ی عریض است. علاوه بر این، ذن‌فون ۴ مکس مجهز به یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که برای یک گوشی میان‌رده با این مشخصات، تاحدودی بیش از حد انتظار است.

باقی مشخصات فنی ‌ذن‌فون ۴ مکس از وب‌سایت روسی ایسوس گرفته شده است که شامل یک نمایشگر اچ‌دی ۵.۵ اینچی، پردازنده‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، حافظه‌ی داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی و قابل افزایش از طریق درگاه میکرواس‌دی، سنسور اثر انگشت روی دکمه‌ی خانگی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

Asus Zenfone 3 Max
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات