وایبر قابلیت تغییر شماره تلفن را فراهم کرد

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن پیام‌رسان وایبر، امکان تغییر شماره تلفن و مدل گوشی موبایل، بدون از بین رفتن اطلاعات اپلیکیشن فراهم شده است.
تبلیغات

تا به امروز، اگر شماره تلفنی که به اکانت وایبر  متصل است، تغییر می‌دادید، تمام اطلاعات برنامه از بین می‌رفت. این اتفاق برای کاربران حرفه‌ای که در گروه‌های زیادی عضو هستند، موضوع آزاردهنده‌ای محسوب می‌شد؛ اما در جدیدترین نسخه از اپلیکیشن که مدتی پیش منتشر شد، قابلیت تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات و انتقال آن به شماره تلفن جدید، مهیا شده است.

وایبر

این قابلیت نه‌تنها تمام مکالمات را نگه می‌دارد، بلکه شماره‌های ثبت‌شده، حساب‌های عمومی و حتی بسته‌های استیکر را هم ذخیره می‌کند. برای این کار کافی است از منوی تنظیمات برنامه وارد بخش حساب کاربری شوید و گزینه‌ی «تغییر شماره تلفن» (Change Phone Number) را انتخاب کنید. سپس از شما پرسیده می‌شود که آیا تنها شماره تلفن را تغییر می‌دهید یا قصد دارید از گوشی جدیدی هم استفاده کنید؛ پس از تأیید شماره تلفن و گوشی جدید، تمام اطلاعات برنامه منتقل می‌شود و می‌توانید از حساب کاربری وایبر خود در شماره تلفن جدید استفاده کنید. در نظر داشته باشید که اگر قرار است همراه با شماره تلفن، گوشی خود را هم تغییر دهید، باید ابتدا اطلاعات وایبر را در گوگل درایو ذخیره کنید؛ البته این کار کاملا خودکار و توسط خود اپلیکیشن انجام می‌شود. سپس وقتی وایبر را در گوشی جدیدتان نصب کنید، می‌توانید تمام اطلاعاتتان را از طریق گوگل درایو به دست آورید. در نهایت، پیغامی حاوی موضوع تغییر شماره تلفن، برای تمام تماس‌های شما ارسال می‌شود.

وایبر

این موضوع برای کاربران وایبر که مجبورند شماره تلفن یا گوشی خود را تغییر دهند، خبر خوبی محسوب می‌شود. جدیدترین نسخه‌ی وایبر به‌صورت رایگان از گوگل پلی قابل دانلود است. اگر به گوگل پلی دسترسی ندارید، می‌توانید فایل APK این نسخه را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن وایبر نسخه ۷.۴ برای اندروید

آیا شما هنوز هم از وایبر استفاده می‌کنید یا به تلگرام کوچ کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات