مرسدس از مارکوپولو هورایزن Limited Edition رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مرسدس از جدیدترین مدل ون مارکوپولو در نمایشگاه دوسلدورف ۲۰۱۷ آلمان، رونمایی کرد.
تبلیغات

اوایل امسال بود که مرسدس، ون مسافرتی مارکوپولو هورایزن (Marco Polo Horizon) را در نمایشگاه تجهیزات مسافرتی CMT آلمان، معرفی کرد. حالا در بزرگ‌ترین نمایشگاه سفر و طبیعت‌گردی در دوسلدورف، نسخه‌ی ویژه و تولید محدود این ون رونمایی شد.

Marco Polo Horizon Limited Edition

برجسته‌ترین ویژگی این خودرو، رنگ زیبای قرمز متالیک آن است که به بازار ون‌های مسافرتی رنگ تازه‌ای می‌بخشد. به غیر از ۲ ون مسافرتی فولکس‌واگن، به نظر می‌رسد بیشتر ون‌های مسافرتی موجود فقط با رنگ‌های سفید، خاکستری و سیاه هستند. رنگ قهوه‌ای مارکوپولو هورایزن که اوایل امسال معرفی شد، در واقع شروع خوبی برای تغییر رنگ در بازار ون‌های مسافرتی بود؛ اما این قرمز متالیک کاملا متفاوت است. این رنگ، از مجموعه رنگ‌های مرسدس است که در مدل‌های کلاس C و E استفاده می‌شود. اگرچه به خودی خود، رنگ جذابی است؛ اما واقعا به مدل‌های V کلاس مرسدس جذابیت زیادی می‌بخشد.

با اینکه این رنگ به اندازه‌ی کافی جلب توجه می‌کند، اما مرسدس با عرضه Night Package، بخش‌هایی از خودرو را به رنگ سیاه درمی‌آورد. این بسته ویژه برای مدل‌های دیگر به‌صورت آپشن در دسترس است. محتوای این آپشن شامل ادوات سیاه‌رنگ در سقف بازشو، رینگ‌ها، شیشه‌های عقب، پوشش صندلی و آینه‌های بغل می‌شود، ضمن اینکه دارای نورگیر و جلوپنجره‌ی کروم است. البته می‌توان سقف را همرنگ بدنه انتخاب کرد.

مارکوپولو هورایزن نسخه‌ی محدود با رنگ قرمز یاقوتی متالیک، از ماه سپتامبر در اروپا عرضه خواهد شد.

Marco Polo Horizon Limited Edition
Marco Polo Horizon Limited Edition
Marco Polo Horizon Limited Edition
Marco Polo Horizon Limited Edition
Marco Polo Horizon Limited Edition

به دنبال عرضه مدل‌های مارکوپولو و مارکوپولو نسخه‌ی Activity، نسخه‌ی محدود مارکوپولو هورایزن فقط به رنگ قرمز متالیک بسنده نمی‌کند؛ بلکه این نسخه شامل رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی و شیشه‌های عقب دودی است. از ویژگی‌های مسافرتی و راحتی می‌توان به پنجره بزرگ عقب، جعبه‌دنده اتوماتیک 7G-Tronic Plus، دوربین‌ها و حسگرهای کمکی برای پارک کردن و سیستم صوتی و تصویری Audio 20 CD مرسدس، اشاره کرد. این نسخه‌ی محدود از ماه سپتامبر با قیمت ۶۵ هزار و ۶۰۰ دلار، در آلمان عرضه می‌شود.

مرسدس بنز مارکوپولو هاریزن

در واقع می‌توان گفت که هورایزن، یک ون مسافرتی از کلاس میانی مرسدس کلاس V با ۵ نفر سرنشین است. مدل میانی مرسدس، برخلاف بهترین مدل مارکوپولو، آشپزخانه ندارد و فقط شامل تختخواب، فضای بار و انواع مختلف تنظیم صندلی‌ها می‌شود. این ون را نمی‌توان یک ون مسافرتی کامل در نظر گرفتن و بیشتر مناسب سفر‌های کوتاه است. این مدل ۶ سرنشینه دارای ۲ صندلی جلو و ۴ صندلی تاشو در عقب است.

مرسدس بنز مارکوپولو هاریزن

ممکن است مانند سال گذشته، مرسدس مدل‌های دیگر ون خود را نیز در نمایشگاه دوسلدورف ۲۰۱۷ به نمایش بگذارد. در فهرست ون‌های مرسدس می‌توان اسپرینتر دو دیفرانسیل و سیتان (Citan) را پیش‌بینی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات