گوشی بدون حاشیه اسنشال فون پس از مدت‌ها انتظار عرضه شد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی بدون حاشیه اسنشال فون بالاخره از طریق وب‌سایت رسمی شرکت سازنده، فروشگاه بست‌بای و اپراتور اسپرینت عرضه شد.
تبلیغات

استارتاپ تازه تأسیس اسنشال در ماه می، از گوشی بدون حاشیه جدید خود با نام اسنشال پی‌اچ ۱ رونمایی کرد و در آن زمان اعلام شد که گوشی جدید این شرکت، ماه ژوئن عرضه می‎شود. ماه ژوئن به پایان رسید و جولای آغاز شد،؛ اما هنوز گوشی اسنشال فون راهی بازار نشده بود.

پس از گذشته چند هفته و گمانه‌زنی‌های متعدد در مورد سرنوشت اسنشال فون، در اواخر ماه جولای اعلام شد که استارتاپ اسنشال به همراه اپراتورهای مختلف در حال بررسی گوشی پرچم‏‌دار اسنشال پی‌اچ ۱ است و این گوشی بدون حاشیه در ماه آگوست به فروش خواهد رسید.

اکنون با ورود به نیمه دوم ماه آگوست، گوشی اسنشال فون برای خرید در دسترس قرار گرفته است. درصورتی‌که علاقه‌مند به گوشی بدون حاشیه اندی رابین هستید، می‌توانید اسنشال پی‌اچ ۱ را از طریق وب‌سایت سازنده، اپراتور مخابراتی اسپرینت و فروشگاه بست‌بای سفارش دهید.

هم‌چنین این گوشی به‌صورت حضوری از فروشگاه‎های فیزیکی بست‌بای و اسپرینت قابل خریداری است؛ البته، باید توجه داشته باشید که نسخه خریداری‌شده از اسپرینت، تنها به این اپراتور محدود خواهد بود و این در حالی است که نسخه آنلاک اسنشال فون که از طریق وب‌سایت شرکت سازنده به فروش می‌رسد، با چهار اپراتور مطرح ایالات متحده سازگاری دارد.

نسخه آنلاک گوشی اسنشال فون با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود؛ البته اگر پرداخت این هزینه برای شما دشوار است، می‌توانید از طرح‌های ارائه‌شده توسط اپراتور اسپرینت استفاده کنید. ازآنجایی‌که گوشی اسنشال پی‌اچ ۱ ماژولار است و از ماژول‌های مغناطیسی پشتیبانی می‌کند، استارتاپ اسنشال یک ماژول دوربین را نیز به همراه گوشی جدیدش ارائه خواهد داد که در صورت تمایل به خریداری ماژول دوربین ۳۶۰ درجه به همراه گوشی جدید اسنشال پی‌اچ ۱، باید در مجموع ۷۴۹ دلار هزینه کنید.

اسنشال فون

اسنشال فون به نمایشگر ۵.۷ اینچی Quad HD بدون حاشیه مجهز شده است؛ صفحه‌نمایش گوشی بدون حاشیه اسنشال با پوشش گوریلا گلاس ۵ در برابر خط و خش محافظت می‌شود. چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۳۵ که قدرتمندترین تراشه کوالکام در سال ۲۰۱۷ به شمار می‎رود، قدرت پردازشی گوشی اسنشال فون را تأمین خواهد کرد.

شرکت اسنشال، گوشی بدون حاشیه جدیدش را با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد؛ البته بر خلاف بسیاری از گوشی‌های دیگر، فضای ذخیره‏‌سازی اسنشال فون با استفاده از کارت حافظه میکرو SD قابل گسترش نیست و به فضای از پیش تعیین‌شده، محدود خواهید بود.

اسنشال پی‌اچ ۱ به دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی و لنزهایی با گشودگی دیافراگم F1.8 مجهز شده است و می‌تواند حداکثر با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‏برداری کند. دوربین اصلی هم‎چنین از فوکوس خودکار لیزری برخوردار است و برای ثبت تصاویر سلفی، یک برش در بالای نمایشگر ایجاد شده است تا بتوانید با استفاده از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اسنشال فون با دریچه دیافراگم F2.2، تصاویر سلفی یا ویدیوهای سلفی را با حداکثر رزولوشن 4K به ثبت برسانید.

زمان عرضه اسنشال فون

باتری ۳۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت، درگاه یواس‌بی نوع سی برای شارژ گوشی و انتقال اطلاعات و سنسور اثر انگشت از دیگر مشخصاتی هستند که استارتاپ اسنشال برای گوشی PH-1 در نظر گرفته است. گوشی جدید اسنشال فون با سیستم‎عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا عرضه خواهد شد. باید اشاره کرد که برخلاف بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار اندروید، اسنشال فون فاقد بدنه ضد آب یا ضد گرد و غبار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات