تصاویر جدیدی از برد PCB قابلیت شارژ بی سیم آیفون 8 منتشر شد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی تصاویر جدیدی از برد PCB مربوط به قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون ۸ در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود کمپانی اپل در ماه آینده از سه مدل جدید آیفون رونمایی کند. یکی از این گوشی‌ها آیفون ۸ نام دارد که از سبک طراحی کاملا جدیدی بهره می‌برد و دو مدل دیگر، نسخه‌ی به‌روز شده‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهند بود. گفته می‌شود یکی از این پرچم‌داران جدید به قابلیت شارژ بی‌سیم القایی مجهز خواهد بود.

امروز تصویری از برد مربوط به قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون ۸ در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است. این قطعه زیر پشت شیشه‌ای دستگاه قرار خواهد گرفت تا بدین ترتیب امکان انتقال نیرو با روش القایی در این گوشی فراهم شود. 

آیفون ۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس (یا هر نام دیگری که اپل برای این محصولات در نظر گرفته است) از طراحی صنعتی جدیدی بهره خواهند برد و بخش پشتی آن‌ها با لایه‌ای شیشه‌ای پوشانده خواهد شد. این ویژگی باعث می‌شود  بتوان قابلیت شارژ بی‌سیم را به این سه گوشی اضافه کرد. باید اشاره کنیم که قابلیت شارژ بی‌سیم القایی، یک گزینه‌ی اختیاری و اضافه خواهد بود و اپل همچنان پورت لایتنینگ را در گوشی‌های جدید خود ارائه خواهد کرد؛ در نتیجه کاربران می‌توانند به دلخواه خود از یکی از دو روش نامبرده برای شارژ دستگاه بهره ببرند.

شرکت اپل، پد شارژ بی‌سیم مخصوص به خود را به‌عنوان یک وسیله‌ی جانبی به فروش خواهد رساند؛ این یعنی پد شارژ بی‌سیم در جعبه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید این کمپانی ارائه نخواهد شد. البته نمی‌توان در این مورد با قاطعیت صحبت کنیم و این موردی است که فقط پس از معرفی رسمی آیفون‌های جدید مشخص خواهد شد.

برد ‌pcb شارژ بی سیم اپل

انتظار می‌رود اپل برای ارائه‌ی قابلیت شارژ بی‌سیم در آیفون‌های جدید، به‌جای بهره بردن از سیستم  مخصوص به خود، از تکنولوژی استاندارد Qi استفاده کند؛ بنابراین به احتمال زیاد می‌توان از لوازم جانبی شخص ثالث موجود نیز برای بهره بردن از قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون استفاده کرد. البته برخی اعلام کرده‌اند که روند توسعه‌ی نرم‌افزار مربوط به قابلیت شارژ بی‌سیم برای آیفون‌های جدید، از برنامه‌ی زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده‌ی کوپرتینویی‌ها‌ عقب افتاده است و به همین دلیل، شاید این ویژگی به‌عنوان بخشی از امکانات جدید آی‌اواس ۱۱ به این نسخه از سیستم‌عامل آیفون اضافه نشود.

با توجه به سیل خبرها و شایعات، حالا می‌دانیم که تا معرفی رسمی آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل، زمان زیادی باقی نمانده است. اپل به احتمال زیاد طی هفته‌های آینده، دعوت‌نامه‌ی مربوط به رویداد مطبوعاتی خود را برای رسانه‌ها ارسال خواهد کرد. گفته می‌شود این رویداد در اوایل ماه سپتامبر (به احتمال زیاد روز ششم سپتامبر) برگزار خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات