طراحی دفتر کار آلارم؛ شعبه ویرجینیا

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار آلارم دات کام واقع در منطقه‌ی مک لین در ایالت ویرجینیا، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی او تی جِی طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: او‌تی‌جی
  • کارفرما: آلارم
  • متراژ: ۷۴۳۲ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۵
  • محل: ویرجینیا

شرکت آلارم در زمینه‌ی طراحی سیستم‌های هوشمند حفاظتی برای حفظ ایمنی منزل و محل کار فعالیت می‌کند. برای طراحی داخلی دفتر کار آلارم، از ایده‌ی خاصی استفاده نشده اما نکته‌ی قابل توجه در طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون شرکت این است که در برخی از قسمت‌ها‌ی آن از تکنیک ژرف‌نمایی و طراحی سه بعدی استفاده شده است.

هدف اصلی شرکت آلارم دات کام (Alarm.com) از طراحی جدید دفتر کار، ایجاد یک محیط فعال، پرجنب و جوش و پرانرژی بوده است تا به کمک آن بتواند به عنوان یک شرکت موفق در زمینه‌ی تکنولوژی با خلاقیت، ابتکار و نوآوری در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد. این دفتر کار در واقع دفتر مرکزی آلارم محسوب می‌شود و در ایالت ویرجینیا واقع شده است. طراحی جدید محل کار آلارم، نیازمند ایجاد تعادل و توازن بین قسمت‌های مختلف دفتر از جمله فضای کاری مشترک برای کارمندان، اتاق‌های کار مجزا و شخصی و همچنین قسمت ارائه و معرفی محصولات جدید بود تا محیط کار جدید، اهداف و ارزش‌های شرکت را ارتقا دهد. همچنین یکی دیگر از اهداف آلارم از ایجاد چنین دفتری، کمک به بهبود جریان و روند کار شرکت و نحوه‌ی عملکرد کارکنان عنوان شده است.

دفتر کار آلارم

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار جدید به شرکت او‌تی‌جِی (OTJ) واگذار شده است. شرکت معماری و طراحی داخلی اوتی‌جی قبل از شروع به کار، چندین جلسه برای مشاوره و نظرخواهی با مدیریت شرکت، گروه معماری و طراحی و نمایندگانی از بخش‌های مختلف شرکت برگزار می‌کند تا به یک طرح کلی دست یابد. معماران و طراحان، به دقت وضعیت موجود در شرکت را برای مشخص کردن مناطقی که نیازمند اصلاح و تغییر بررسی کرده‌اند.

دفتر کار آلارم

بعد از انجام بررسی‌ها و گردآوری اطلاعات کافی، شرکت طراح با این هدف که بتواند بین قسمت‌های مختلف دفتر تعادل و توازن مناسبی را ایجاد کند، چندین طرح و نقشه‌ای ارائه‌ داده است. این نقشه‌ها، شکل کلی هر بخش، ویژگی‌های هر قسمت از دفتر و محل هر کدام را به خوبی نشان می‌داد. در نهایت اینکه شرکت کارفرما و شرکت طراح داخلی با همکاری و مشارکت یکدیگر توانستند فرآیند بررسی و انتخاب نوع مبلمان شرکت، ارائه‌ی نمونه‌های آزمایشی و اجرای طراحی داخلی سه بعدی این دفتر کار را به پایان برسانند.

دفتر کار آلارم
دفتر کار آلارم
دفتر کار آلارم
دفتر کار آلارم
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات