تصاویر رندر جدیدی از ال جی وی 30 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دو تصویر رندر از وی ۳۰ فاش شده است که دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت این گوشی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

ال‌جی وی ۳۰ به زودی و کمتر از دو هفته‌ی دیگر معرفی خواهد شد، حال تصاویر رندر جدیدی از این گوشی فاش شده که دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی را نشان می‌دهد. یکی دیگر از تصاویر فاش شده نمای جلویی این گوشی را نشان می‌دهد. با نزدیک شدن به زمان معرفی ال‌جی وی ۳۰، پرچمدار فبلت‌های شرکت ال‌جی و اخبار آن به تیتر رسانه‌های دنیای فناوری تبدیل شده‌اند. ۳۱ آگوست (۹ شهریور) زمان رونمایی این گوشی اعلام شده است.

lg v30

تصاویر و ویدئوهای مختلفی تا به امروز از این گوشی فاش شده است، با این حال تصاویر رندر جدید منتشر شده توسط ایوان بلس دید بهتری از طراحی احتمالی این پرچمدار به علاقه‌مندان می‌دهد. به نظر می‌رسد تصاویر فاش شده، رندرهای مطبوعاتی ال‌جی برای معرفی این گوشی باشند. طبق انتظار و تصاویر منتشر شده وی ۳۰ (V30) شبیه به یک نمونه‌ی بزرگ شده از جی ۶ خواهد بود که با بهره‌مندی از نمایشگر FullVision و نسبت تصویر ۱۸:۹ عرضه خواهد شد. شایعات منتشر شده در مورد وی ۳۰ استفاده‌ از نمایشگر ۶ اینچی امولد با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ را نشان می‌دهند؛ البته هنوز این جزئیات توسط ال‌جی تایید یا رد نشده است.

همانطور که تصاویر نیز گویای آن است وی ۳۰ با دوربین دوگانه‌ عرضه خواهد شد؛ استفاده از دوربین دوگانه و لنز f/1.6 پیش از این توسط ال‌جی تایید شده است. تصاویر همچنین استفاده از حسگر اثرانگشت در پشت گوشی را نشان می‌دهند. وی ۳۰ به احتمال فراوان کمی پس از زمان رونمایی وارد بازار خواهد شد؛ انتظار می‌رود فروش این گوشی از ماه سپتامبر آغاز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات