گیر فیت 2 پرو با قابلیت ردیابی شنا و پشتیبانی آفلاین از اسپاتیفای معرفی می‌شود

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دستبند هوشمند گیر فیت ۲ پرو سامسونگ به قابلیت‌هایی مثل ردیابی شنا، پشتیبانی آفلاین از سرویس اسپاتیفای و قفل بند امن‌تر مجهز خواهد بود.
تبلیغات

اگرچه ستاره‌ی مراسم ۲۳ آگوست (یک شهریور) سامسونگ موسوم به Unpacked، گوشی گلکسی نوت ۸ خواهد بود، اما در رویداد یادشده علاوه بر فبلت نوت ۸، دستگاه‌های دیگری نیز از جانب این غول کره‌ای معرفی خواهند شد. سامسونگ همچنین تصمیم دارد در مراسم یادشده از هدست‌ جدید گیر وی‌آر و جدیدترین مچ‌بند هوشمند خود موسوم به گیر فیت ۲ پرو رونمایی کند.

بر اساس جزئیاتی که در قالب یک سند آموزشی در مورد دستبند نامبرده در اختیار وب‌سایت ونچربیت قرار داده شده، گیر فیت ۲ پرو در واقع سومین نسل دست‌بند هوشمند کمپانی سامسونگ خواهد بود و این شرکت تصمیم گرفته است مجددا از سیستم‌عامل اختصاصی تایزن در این محصول استفاده کند.

گیرفیت ۲ پرو

دست‌بند هوشمند جدید سامسونگ از گواهی 5ATM بهره می‌برد؛ بنابراین در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم خواهد بود و می‌توان از آن در زیر آب بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. با توجه به این ویژگی، گیر فیت ۲ پرو یک محصول مناسب برای ردیابی فعالیت‌هایی مثل شنا خواهد بود. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که نسل قبلی این محصول یعنی گیر فیت ۲، گواهی IP68 داشت و این یعنی مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار نسبت به گیر فیت ۲ پرو کمتر است. علاوه بر این، نسل جدید دست‌بند هوشمند سامسونگ با اپلیکیشن Speedo On همگام‌سازی می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه‌شده به گیر فیت ۲ پرو که آن را به رقیبی برای ساعت‌های هوشمند تبدیل خواهد کرد، امکان پخش موسیقی است. این دست‌بند هوشمند از پخش آفلاین قطعات موسیقی ارائه‌شده در سرویس اسپاتیفای پشتیبانی می‌کند. گیر فیت ۲ پرو همانند مدل قبلی خود، از قابلیت جی‌پی‌اس نیز بهره می‌برد.

گیرفیت 2 پرو

در نهایت، گیر فیت ۲ پرو به یک قفل بند شبیه به ساعت‌ مجهز شده که باعث می‌شود استفاده از این محصول در شرایط مختلف آسان‌تر شود. این در حالی است که بند نسل قبلی این محصول یعنی گیر فیت ۲، فقط با یک نوع قفل به بازار عرضه شد. این محصول با دستگاه‌های مجهز به دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس سازگاری دارد. علاوه بر این، خریداران گیر فیت ۲ پرو می‌توانند از یک سال اشتراک پریمیوم برای استفاده از خدمات دیجیتال Under Armour بهره ببرند.

هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا گیر فیت ۲ پرو به‌عنوان نسل جایگزین گیر فیت ۲ به بازار عرضه خواهد شد یا سامسونگ این مدل جدید را در کنار مدل قبلی به‌ فروش خواهد رساند. افزون بر این، در سند آموزشی ارسال‌شده به وب‌سایت ونچربیت، هیچ اشاره‌ای به قیمت و زمان عرضه‌ی گیر فیت ۲ پرو نشده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات