سامانتل بسته‌ های جدید اینترنتی رو کرد

سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپراتور مجازی سامانتل طرح جدید بسته‌های اینترنتی با سرعت نامحدود را تحت عنوان «مهبانگ» به کاربرانش ارائه کرد.
تبلیغات

لیلا عبادیان مدیر روابط عمومی سامانتل گفت: :«بعد از صدور مجوز ارائه خدمات از سوی دولت به اپراتورهای مجازی، شرکت کیش‌سل پارس بعنوان اولین اپراتور MVNO موفق به عقد قرارداد با اپراتورهای میزبان شد و بر همین اساس فعالیت خود را با ارائه سرویس و خدمات پایه در بازار آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت کیش‌سل پارس یک اپراتور مجازی است که با نام تجاری سامانتل سیم‌کارت‌های خود را با پیش‌شماره  099999 به بازار ارائه می‌کند، گفت: «در حال حاضر این اپراتور با بهره‌گیری از نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه، اقدام به ارائه طرحی با عنوان اینترنت مهبانگ به کاربران خود کرده است.»

وی با اشاره به اینکه در این طرح، اینترنت با سرعت نامحدود و مطمئن به کاربران ارائه می‌شود، گفت: «این بسته‌ها با توجه به الگوهای مصرف گوناگون و نیاز کاربران طراحی شده است. بنابراین مشترکان سامانتل می‌توانند هر یک از بسته‌های اینترنت را با توجه به میزان مصرف برای شماره خود خریداری کنند.»

 

روابط عمومی سامانتل خاطرنشان کرد: «طرح مهبانگ در قالب بسته‌های هلیوم، دوتریوم و هیدروژن به کلیه مشترکان اعتباری و دائمی ارائه می‌شود. بسته‌های اینترنت پرسرعت هلیوم برای مشترکانی طراحی شده که به حجم بالای اینترنت، سرعت بالا و قیمت مناسب نیاز دارند.

وی افزود: «بسته‌های دوتریوم، برای مشترکانی طراحی شده که تمایل دارند از اینترنت استفاده کنند و صرفه اقتصادی استفاده از بسته‌ها برای آن‌ها حائز اهمیت است.»

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از بسته‌های اینترنت مهبانگ بسته پرطرفدار هیدروژن است، گفت: «این بسته‌ها با قیمت بسیار مناسب برای مدت یک ماه قابل‌ استفاده است.»

بنابراین، مشترکان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از بسته‌های اینترنتی مهبانگ به سایت www.samantel.ir مراجعه کنند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات