هدفون ‍MSR7SE در نسخه ویژه طلایی-آبی توسط آدیو-تکنیکا معرفی شد

سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آدیو-تکنیکا تصمیم گرفته است نسخه جدید هدفون MSR7 را با بهبود کیفیت صدا و تغییرات جزئی در طراحی عرضه کند.
تبلیغات

استفاده از رنگ طلایی در محصولات فناوری نیازمند مهارت خاصی است و آدیو-تکنیکا توانسته در جدیدترین محصول خود یعنی نسخه ویژه هدفون ‍‍MSR7، به‌خوبی این کار را انجام دهد. از زمان عرضه نسخه معمولی این هدفون مدتی طولانی گذشته است. هدفون MSR7 به جز کمی پایین بودن صدای باس، نقص دیگری از خود نشان نداده و نسبت به قیمت تقریبا مناسب خود، صدایی شفاف و باکیفیت ارائه می‎دهد.

نسخه بهبودیافته هدفون مذکور، MSR7SE نام دارد و تغییرات صورت‌گرفته در آن فقط محدود به ظاهر محصول نمی‎شود. آدیو تکنیکا برخی از ویژگی‎های مدل رده بالاتر خود، یعنی MSR9 را که در CES امسال معرفی شد، در این هدفون به کار گرفته است. یکی از مهم‎ترین این ویژگی‎ها، درایور ۴۵ میلی‌متری True Motion است که از پوشش دیافراگم کربن الماس مانند استفاده می‎کنند.

audio-technica-msr7se

دیگر تغییر مهم ایجادشده در MSR7SE مربوط به مبحث طراحی محصول می‎شود. پدهای گوشی این هدفون به صورتی طراحی شده‌اند که صداهای پایین را تقویت کنند و موجب شوند کمبود صدای باسی که در نسخه پیشین حس میشد، جبران شود. این پدها میتوانند در جلوگیری از نویز محیط نیز نقش مهمی ایفا کنند. تغییرات ایجادشده برای چنین هدفونی در این بازه قیمت بسیار خوشایند محسوب میشوند و شاید عدم وجود فناوری بیسیم تنها کمبودی باشد که بتوان به آن اشاره کرد. اما آدیو-تکنیکا برای آن دسته از کاربرانی که علاقه‌مند به هدفونهای بیسیم هستند، محصول DSR9BT را در نظر گرفته است.

هدفون MSR7SE از ماه اکتبر (اواسط مهرماه) برای خرید با قیمت ۲۹۹ پوند (۳۸۸ دلار) در دسترس کاربران بریتانیا قرار می‎گیرد. نسخه معمولی این هدفون تنها ۱۶۹ پوند (۲۲۰ دلار) قیمت دارد و می‎توان گفت نسخه ویژه، افزایش قیمت بسیار چشمگیری داشته است. اما در هر صورت چنین قیمتی برای هدفونی با کیفیت ساخت بسیار بالا، مناسب به نظر میرسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات