نظرسنجی: ال‌جی جی 5 یک گوشی انقلابی یا ترفندی برای بازاریابی؟

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در کنگره‌ی جهانی موبایل نشان داد که هنوز می‌توان نوآوری را وارد گوشی‌های موبایل کرد. این کمپانی گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 را با ساختاری ماژولار رونمایی کرد تا جریان جدیدی از خلاقیت در حوزه‌ی موبایل جاری شود. اما نظر شما در باره‌ای این گوشی هوشمند چیست؟
تبلیغات

ال جی جی ۵ یک گوشی ماژولار است. گوشی که با وجود بدنه‌ی تماما فلزی، امکان تعویض باتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اما تعویض باتری در یک گوشی فلزی یا دوربین دوگانه برای تهیه عکس‌های عریض، تنها مزیتِ پرچمدار امسال ال‌جی نیستند. کره‌ای‌ها موفق شده‌اند تا از طریق ماژول باتری، بستری را فراهم کنند تا ماژول‌های مختلف به گوشی متصل شده و قابلیت‌های آن را افزایش دهند. در شروع کار، ال‌جی چند ماژول جالب برای افزایش کیفیت صدای خروجی، افزایش طول عمر باتری و افزایش توانایی عکاسی را برای LG G5 ارائه کرد، اما فضای لازم برای ارائه‌ی ماژول‌های مختلف برای این گوشی فراهم شده است و می‌توان انتظار داشت در صورت استقبال کاربران از جی ۵، شاهد ارائه ماژول های متنوع از سوی تولیدکنندگان مختلف برای این گوشی باشیم.

بسیاری از کارشناسان باور دارند که جی ۵ همان محصول کلیدی است که ال‌جی برای بازگشت به عرضه‌ی موبایل به آن نیاز دارد و  تحلیل‌گران نیز موفقیت شبیه به ال‌جی جی ۲ را برای این گوشی متصور هستند. اما شما کاربران زومیت در این باره چطور فکر می‌کنید؟ آیا ال‌جی جی ۵ یک گوشی موفق خواهد بود یا ماژولار بودن آن را تنها یک ترفند تبلیغاتی می‌دانید؟

اگر مایل هستید تا بیشتر در باره‌ی جی ۵ ال جی بدانید به مطلب جمع‌بندی این محصول با عنوان «هر آنچه باید درباره ال جی جی 5 بدانید» مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات