رویداد نگاه اولیه به اسنشال فون ۳۰ مرداد برگزار می‌شود

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مراسمی با عنوان نگاه اولیه به گوشی هوشمند اسنشال فون در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) برگزار خواهد شد.
تبلیغات

کمپانی اسنشال قصد دارد در تاریخ ۲۵ آگوست، مراسمی برای معرفی گوشی هوشمند خود به کاربران عمومی برگزار کند تا علاقه‌مندان بتوانند از نزدیک با این محصول آشنا شوند. حال به نظر می‌رسد که این کمپانی در تاریخ ۲۱ آگوست رویداد دیگری با عنوان نگاه اولیه به گوشی اسنشال PH-1 برگزار خواهد کرد. با توجه به این موضوع، این احتمال وجود دارد که اسنشال علاوه بر دو رویدادی که به آن‌ها اشاره شد، مراسم‌ دیگری برای نگاه اولیه به اسنشال PH-1 برگزار کند. البته از آنجا که تاکنون هیچ جزئیات دیگری در مورد رویدادهای بعدی اسنشال مطرح نشده است، شاید در آینده مراسم دیگری برای نگاه اولیه به گوشی هوشمند این کمپانی برگزار نشود.

خبر رویداد مورد بحث بر اساس دعوت‌نامه‌ای که شرکت اسنشال برای برخی افراد ارسال کرده مطرح شده است. در این دعوت‌نامه اطلاعاتی مثل زمان، تاریخ، موقعیت مکانی و اینکه این رویداد در چه مکانی برگزار خواهد شد، ارائه شده است. هنوز مشخص نیست که آیا رویداد نگاه اولیه‌ی ۲۱ آگوست در همان مکانی برگزار خواهد شد که در دعوت‌نامه‌ی مربوط به رویداد ۲۵ آگوست ثبت شده است یا خیر. در تصویر دعوت‌نامه‌ی رویداد ۲۵ آگوست، مکان این مراسم به حالت محو درآمده است. رویداد ۳۰ مرداد اسنشال از ساعت ۶ تا ۸ عصر و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

علاوه بر رویدادهای مربوط به نگاه اولیه‌ به گوشی هوشمند اسنشال فون، این شرکت همچنین اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی گوشی اسنشال PH-1 ارائه خواهد داد. با توجه به توییتی که اندی روبین، مدیرعامل شرکت اسنشال به‌تازگی منتشر کرده است، علاقه‌مندان به گوشی هوشمند این شرکت می‌توانند از نحوه‌ی سفارش و خرید این محصول اطلاع یابند. در زمان معرفی اسنشال فون در اوایل تابستان سال جاری، فرصتی فراهم شد تا افراد بتوانند برای خرید این دستگاه، سفارش اولیه ثبت کنند ولی گوشی یادشده همچنان برای این دسته از کاربران در دسترس قرار نگرفته است. بنابراین با توجه به دو رویداد بعدی اسنشال و با توجه به اینکه جزئیات نحوه‌ی خرید گوشی اسنشال PH-1 هفته‌ی آینده اعلام خواهد شد، احتمال زیادی وجود دارد که این محصول به‌زودی برای عرضه‌ی رسمی به بازار آماده شود و مشتریان بتوانند آن را خریداری کنند. در زیر می‌توانید تصویر مربوط به دعوت‌نامه‌ی مراسم ۳۰ مرداد اسنشال را مشاهده کنید.

مراسم ۳۰ مرداد اسنشال

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات