کاهش قیمت چشمگیر ولوو XC90

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ولوو XC90 یکی از بهترین شاسی‌بلندهای موجود در بازار جهانی است. حالا که به پایان سال ۲۰۱۷ نزدیک می‌شویم، ولوو قیمت وسوسه‌کننده‌ای برای نسخه‌ی لوکس T8 Excellence این خودرو در نظر گرفته است.
تبلیغات

یکی از مشکلاتی که فروشنده‌های خودرو همیشه با آن مواجه هستند، عرضه مدل‌های جدید خودروها یکی پس از دیگری است؛ درحالی‌که هنوز موفق به فروش مدل سال قبل نشده‌اند. به همین دلیل،  خودروسازان معمولا تخفیف‌های قابل توجهی برای فروش مدل‌های قبلی لحاظ می‌کنند. ولوو یکی از شرکت‌هایی است که تصمیم گرفته قیمت مدل XC90 را کاهش دهد.

xc90

شاسی‌بلند پرچم‌دار ولوو، تا پایان ماه آگوست در آمریکا با تخفیف وسوسه‌کننده‌ی ۲۳,۵۰۰ دلاری فروخته می‌شود. البته این کاهش قیمت فقط برای گران‌ترین مدل آن، T8 Excellence در نظر گرفته شده است که قیمت اصلی آن، ۱۰۵,۸۹۵ دلار بود.

برای استفاده از تخفیف آخر سال، نیازی به تعویض خودرو با XC90 نیست. فقط باید ثابت کنید که خودروی شما از برندهای آئودی، بی‌ام‌و، مرسدس، کادیلاک، اینفینیتی، آکورا و جیپ است. بدین طریق می‌توانید از ۳۵۰۰ دلار تخفیف بیش‌تر استفاده کنید. در غیر این صورت، ممکن است تا ۲۰ هزار دلار کاهش قیمت برای شما منظور می‌شود که باز هم معامله‌ی بدی به نظر نمی‌رسد. 

برخی فروشنده‌های خودرو نیز برای شکستن قیمت‌ها دست به کار شده‌اند. یکی از این نمایندگی‌ها، علاوه بر ۲۳,۵۰۰ دلار، ۸۸۹۵ دلار نیز تخفیف در نظر گرفته است که قیمت XC90 فول‌آپشن را به ۷۳,۵۰۰ دلار می‌رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات