بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم مرداد 1396

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
در سومین هفته مرداد پنج بازی از جمله بازی ماجراجوی After the End و بازی Cartel Kings با حال و هوای مافیایی را معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

تابستان به میانه رسیده و در ادامه‌ی مقاله هفتگی بهترین بازی‌های اندروید و آیفون، در سومین هفته مرداد معرفی کوتاهی را از پنج بازی برتر معرفی شده در زومجی خواهیم داشت. در هفته‌ای که گذشت در کنار بازی پیکسلی و نقش‌آفرینی Galaxy of Pen & Paper، نگاهی را به دنیای مافیایی Cartel Kings انداختیم و به کمک افراد قبیله‌‌ای متفاوت از نظر ظاهر در بازی اندروید و آیفون After the End: Forsaken Destiny رفته‌ایم. شما همچنین می‌توانید نگاهی به بهترین بازی‌های اندروید معرفی شده در زومجی بی‌اندازید، علاوه بر این زومجی به صورت هفتگی بهترین‌ بازی‌های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به فهرستی از بازی‌های معرفی شده در زومجی به صورت روزانه دسترسی داشته باشید.

بازی After the End

After the End: Forsaken Destiny

مقاله‌های مرتبط:

    قبیله‌ای گرفتار نیروهای پلید شده‌ و باید به موجودی کوچک، سیاه‌رنگ و کمی عجیب کمک کنید تا به همراه پدرش از شر این نیروها نجات پیدا کند. بازی معمایی After the End: Forsaken Destiny راهی به دنیایی مرموز و باستانی است که نشانه‌های گذر زمان، از نقاشی‌ و طراحی‌ها آن به چشم می‌آید. در این بازی باید با حل معماها راه را برای موجود سیاه رنگ باز کنید و در انتهای هر مرحله جعبه‌هایی را رمزگشایی کنید. هرچند مشکلات تغییر جهت دوربین می‌تواند در نهایت شما را خسته کند، اما گیم‌پلی متنوع بازی و تفاوت‌هایی که هر مرحله در خود دارد، در نهایت کمی از ایراد‌های کنترل بازی را جبران می‌کند. طراحی محیط‌های متنوع و زیبا زمانی که با موسیقی و صداگذاری پر رمز و راز After the End: Forsaken Destiny همراه می‌شود، نتیجه چیزی به غیر از لذت بردن بازیکن نیست. این بازی اکنون با قیمت ۳.۹۹ دلار برای اندروید و آیفون فروخته می‌شود.

    دانلود بازی اندروید و آیفون After the End: Forsaken Destiny

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Cartel King

    Cartel Kings

    مقاله‌های مرتبط:

      با انتخاب یکی از چهار شخصیت خلافکار در بازی Cartel Kings قلمرو و پایگاه اصلی کارتل خود را تأسیس کنید. شما در نقش رئیس گروه مافیایی، مدیریت گروه را در اختیار گرفته و می‌توانید به مأموریت‌هایی مانند سرقت از بانک‌ها برای کسب پول بروید و به مرور قدرت‌تان را افزایش دهید. در کنار پلیس‌ها و نیروها ویژه، این کارتل‌های رقیب هستند که گاهی باید دستبردی به دارایی‌هایی آن‌ها بزنید و کمی از مال و ثروت‌ این خلافکاران را به سرقت ببرید. برخلاف دید بالا به پایین بازیکنان به شهر، دید دوربین در جریان مراحل به صورت سوم شخص است و شما تنها وظیفه‌ شلیک کردن را برعهده دارید. سلاح‌های متنوع، انواع و اقسام آپگرید‌ها و در نهایت حالت PVP در بازی Cartel Kings از جمله‌ی ویژگی‌هایی هستند که به آن‌ها دسترسی دارید. این بازی اکنون به صورت رایگان و با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

      دانلود بازی Cartel Kings

      پلی‌استور اپ‌استور

      بازی Galaxy of Pen and Paper

      Galaxy of Pen & Paper

      مقاله‌های مرتبط:

        سه شخصیت بسازید و با نگاهی به تصورات آن‌ها، سفری در فضا داشته باشید. سفری که در آن باید با انواع و اقسام موجودات فضایی مبارزه کنید و مأموریت‌های مختلف را انجام دهید. یکی از بخش‌های بازی Galaxy of Pen & Paper مبارزه‌های آن است که به صورت نوبتی انجام می‌شود. در این مبارزه‌ها باید با فضایی‌ها یا حتی گاهی با ماشین لباس‌شویی بوکسوری مبارزه کنید و آن‌ها را شکست دهید. این بازی از حیث گیم‌پلی تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌‌کننده مشابه با بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی کلاسیک است و اگر طرفدار این سبک باشید، از ماجراجویی در دنیای آن لذت می‌برید. این بازی که از قضا برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده، اکنون با قیمت ۵ دلار در دسترس قرار دارد.

        دانلود بازی Galaxy Of Pen & Paper

        پلی‌استور اپ‌استور

        بازی Spaceplan

        Spaceplan

        مقاله‌های مرتبط:

          استودیوی دولوپر دیجیتال این‌بار بازیکنان را در Spaceplan با سیب‌زمینی‌ها همراه می‌کند تا در رویایی برای زندگی کردن در سایر سیارات، زندگی آرامی را برای آن‌ها بسازند. با مستقر کردن سیب‌زمینی‌ها در سیاره‌ای خاص، با استفاده از ابزارهایی مانند پنل خورشیدی، گیاهان فضایی یا سایر ابزارهای موجود در سفینه باید هوا، اکسیژن یا سایر مایهتاج مورد نیاز زندگی سیب‌زمینی‌ها را در سیاره‌های مختلف مهیا کنید. ابتدای بازی اما سفینه‌ای بدون امکانات را در اختیار دارید که برای تسخیر سیاره‌ها باید کاوشگرها را به سیاره‌ها ارسال کنید. کنترل بازی با ضربه زدن روی نمایشگر انجام می‌گیرد و هرچقدر ضربه‌ی بیشتری را وارد کنید انرژی منحصر به فردی به نام وات (Watt) را به دست می‌آورید. این بازی می‌تواند با مجموعه‌ای از ویژگی‌های بصری و هنری توجه‌تان را جلب کند. برای خریداری Spaceplan باید ۲.۹۹ دلار هزینه کنید.

          دانلود بازی موبایل Spaceplan

          پلی‌استور اپ‌استور

          بازی White Trip

          White Trip

          مقاله‌های مرتبط:

            در هیبت پرنده‌ای به دنیای White Trip سفری داشته باشید تا در اثری بی آلایش، پرنده‌ای را با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر کنترل کنید. هدف اصلی بازی پرواز تا جای ممکن است و برای رسیدن به این هدف باید پرنده را از موانعی مانند درختان، خانه‌ها و پرنده‌های تیره‌ رنگ دور نگه دارید. البته نوار انرژی بزرگ‌ترین دشمن شما است و باید با شکار کردن در طول مسیر، هر ۱۰ ثانیه نوار انرژی پرنده را پر کنید. شکار کردن همچنین امتیازاتی را به همراه دارد که با هزینه کردن آن‌ها در قسمت فروشگاه بازی، می‌توانید مدت زمان تمام شدن انرژی و سرعت پرنده را افزایش دهید. طراحی وایت تریپ زیبا و خیره کننده است و در محیط‌های زمستانی بازی شاهد ریزش زیبای دانه‌های برف هستیم. اگر کمی آرامش می‌خواهید، شوق پرواز را با پرنده‌ای زیبا به صورت رایگان تجربه کنید.

            دانلود بازی White Trip

            پلی‌استور اپ‌استور

            برای دانلود بازی‌های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات