آیفون 8 اپل می‌تواند با رزولوشن 1080p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند

پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بررسی دقیق فرم‌ور بلندگوی هوشمند هوم‌پاد، جزئیاتی در مورد قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در آیفون جدید ارائه می‎دهد.
تبلیغات

انتظار می‌رود آیفون‎های جدید شرکت اپل، در ماه آینده عرضه شود یا حداقل امیدواریم که کوپرتینویی‌ها به سنت سالانه خود برای معرفی گوشی‎ آیفون پای‌بند باشند. آنچه در مورد آیفون‌های جدید هیجان‌انگیز به‌ ‏نظر می‌رسد، نمایشگر بهتر و بدون حاشیه و دوربین قدرت‏مند است.

مدتی پیش، مشخص شد آیفون ۸ می‌تواند ویدئوهایی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به ثبت برساند. اکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با قابلیت‌های دوربین این مدل فاش شده است. در توئیت منتشرشده توسط یک توسعه‌دهنده برای سیستم‌عامل iOS به نام گیلرمه رامبو، اشاره شده است که آیفون جدید اپل می‎تواند با رزولوشن Full HD و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

گیلرمه رامبو، این اطلاعات را با بررسی دقیق فرم‌ور منتشرشده از بلندگوی هوشمند هوم‌پاد اپل به ‎دست آورده است. البته، این تمامی توانایی آیفون ۲۰۱۷ اپل نیست؛ زیرا فیلم‌برداری با رزولوشن Full HD و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه تنها به دوربین اصلی محدود نخواهد ماند و به‏‌نظر می‌رسد که دوربین سلفی نیز می‌تواند چنین ویدئوهایی به ثبت برساند.

البته اینکه به فیلم‌برداری با چنین نرخ فریمی در گوشی آیفون خود نیاز دارید یا خیر؛ به استفاده شما از آیفون جدیدتان بستگی دارد. با این‏‌حال، اگر به دنبال فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ 240 fps هستید؛ می‌توانید اطمینان داشته باشید که آیفون پرچم‎دار جدید اپل از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه، تنها به آیفون ۸ محدود خواهد بود یا دو آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس که همراه آیفون ۸ عرضه می‌شود هم از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد. با این‏‌حال در گذشته، نسخه «پلاس» آیفون‌های اپل با قابلیتی همراه شده است که در نسخه عادی آن، ارائه نشده بود؛ به همین جهت، شاید این قابلیت تنها برای یکی از مدل‌های جدید آیفون اپل در نظر گرفته شده باشد. 

شرکت اپل، هنوز تأیید نکرده است که آیفون‌های ۲۰۱۷ چه زمانی معرفی خواهد شد؛ با این‌‏حال، انتظار می‌رود تا پایان ماه جاری میلادی، جزئیات بیشتری از زمان معرفی دقیق آیفون‌های اپل و مشخصات‌ فنی هر مدل ارائه شود. همان‏‌طور که گفته شد، اپل احتمالاً سه آیفون جدید عرضه خواهد کرد که آیفون ۸ یکی از این مدل‏‌ها است؛ دو آیفون دیگر یعنی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس از مشخصات سخت‎افزاری قدرت‏مند و البته طراحی مشابه مدل‌های ۲۰۱۶ بهره می‏‌برند و به عنوان نسخه ارتقاءیافته آیفون ۷ در کنار آیفون ۸ و با قیمت کمتر، به فروش خواهد رسید.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات