گوشی تاشوی SM-G9298 سامسونگ ۱۲ مرداد در چین معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در تاریخ ۳ آگوست (۱۲ مرداد) گوشی هوشمند تاشوی خود را در کشور چین معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

در چند هفته‌ی اخیر چندین شایعه و خبر در مورد گوشی هوشمند تاشوی مورد انتظار سامسونگ با کد نام SM-G9298 منتشر شده است. حال به نظر می‌رسد که این محصول در تاریخ ۳ آگوست (۱۲ مرداد) معرفی خواهد شد. سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه‌ برای رسانه‌های چینی تایید کرده که گوشی هوشمند SM-G9298 با همکاری چاینا موبایل که یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایلی چین است، در تاریخ ۳ آگوست رسما معرفی خواهد شد. در تصویر تبلیغاتی دعوت‌نامه‌ی سامسونگ، این کمپانی اساسا طراحی گوشی هوشمند تاشوی SM-G9298 را به نمایش گذاشته و با اینکار شایعات و تصاویری که اخیرا از این محصول فاش شده را کم و بیش تایید کرده است.

گوشی SM-G9298 مدتی قبل در رگولاتوری چین موسوم به تنا (TENAA) رؤیت شد. دیده شدن گوشی یاد شده در تنا یعنی که این محصول تاییدیه‌ی لازم را در چین دریافت کرده و به همین دلیل این انتظار می‌رفت که دستگاه مورد بحث در کشور نام برده معرفی شود. به لطف اطلاعاتی که توسط تنا فاش شده، اکنون بیشتر مشخصات فنی گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ را می‌دانیم. بر اساس شایعات مختلف گفته می‌شود که گوشی SM-G9298 و Samsung-W2018 در واقع دو محصول متفاوت خواهند بود. انتظار می‌رود گوشی Samsung-W2018 به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و ۶ گیگابایت رم مجهز شود. همچنین در شایعات مرتبط با این گوشی، سایر مشخصات فنی آن در حد گوشی‌های پرچمدار خواهد بود. این در حالی است که مشخصات سخت‌افزاری گوشی SM-G9298 کمی ضعیف‌تر در نظر گرفته شده است.

حال اگر اطلاعات ارائه شده توسط تنا واقعیت داشته باشند، گوشی هوشمند SM-G9298 به یک نمایشگر ۴.۲ اینچی سوپر امولد مجهز خواهد شد. رزولوشن این صفحه‌نمایش فول اچ‌دی بوده و از قابلیت صفحه‌ی همیشه روشن (Always On Display) نیز بهره خواهد برد. این دستگاه به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود و حافظه‌ی رم آن هم ۴ گیگابایت اعلام شده است. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی SM-G9298 معادل ۶۴ گیگابایت خواهد بود و علاوه بر این می‌توانید با استفاده از از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی حافظه‌ی داخلی آن را ارتقا دهید. دوربین پشتی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند به یک باتری با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی‌ آمپرساعت مجهز خواهد بود و سیستم‌عامل پیش فرض آن اندروید ۶.۱.۱ مارشمالو است. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط رگولاتوری چین، این احتمال هم وجود دارد که گوشی مورد بحث به همراه اندروید نوقا به بازار عرضه شود. جایگاه سنسور اثر انگشت گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ در بخش پشتی آن تعبیه شده است. افزون بر این، وزن SM-G9298 معادل ۲۳۴ گرم خواهد بود. در زیر می‌توانید تصویر پوستر دعوتنامه‌ی معرفی گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ را مشاهده کنید.

Sm-g9298

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات