پورشه؛ محبوب‌ترین برند خودروساز در میان آمریکایی‌ها

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مطالعات موسسه جی‌دی‌پاور آمریکا نشان می‌دهد که برند پورشه، محبوب‌ترین برند خودروساز در میان مردم این کشور است. در این رتبه‌بندی جنسیس هیوندای، بی‌ام‌و و آئودی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
تبلیغات

موسسه طراحی، تولید و عملکرد خودروهای آمریکا J.D. Power، در یک مطالعه سالانه جذاب‌ترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۷ را برای مشتریان آمریکایی معرفی کرده است. پورشه در سیزدهمین سال متوالی در این مطالعه سالانه، بالاترین رتبه را کسب کرد. این مطالعه، ارزیابی رضایت صاحبان خودروهای جدید از طراحی، تولید و عملکرد وسایل نقلیه جدید خود را پس از ۹۰ روز مالکیت بررسی می‌کند.

پورشه

جی.دی.پاور می‌گوید، به طور کلی علاقه صاحبان خودرو به وسایل نقلیه جدید بیشتر از همیشه شده است، که نشان‌دهنده افزایش ۹ درصدی شاخص محبوبیت خودروها نسبت به سال گذشته است. امسال، شاخص میانگین صنعت به ۸۱۰ امتیاز در یک مقیاس ۱۰۰۰ امتیازی افزایش یافت. این مطالعه که اکنون در آستانه ۲۲ سالگی قرار دارد، بر اساس پاسخ‌هایی است که از فوریه تا مه ۲۰۱۷ جمع‌آوری شده است.

جنسیس
دیو سارگنت، معاون خودروسازی در بازار جهانی جی‌.دی‌.پاور آمریکا می‌گوید:خودروسازان، محصولات با کیفیت‌تری نسبت به گذشته تولید می‌کنند، که این به معنی افزایش کیفی عملکرد، سبک طراحی، امکانات و دیگر ویژگی‌ها هست. در رتبه‌بندی کلی، برندهای برتر جنسیس (۸۶۹)، بی‌ام‌و (۸۵۵)، آئودی (۸۵۴) و مرسدس بنز (۸۵۱) پس از پورشه با (۸۸۴ امتیاز) در رتبه‌های دوم تا پنجم هستند. در میان نام‌های تجاری کرایسلر بیشترین افزایش را با ۴۱ درصد افزایش شاخص محبوبیت با ۸۱۵ امتیاز ثبت کرد. همچنین برندهای مینی (MINI) با افزایش امتیاز (+۳۰)، نیسان (+۲۷)، و هوندا (+۲۵) نیز پیشرفت قابل توجهی را ثبت کردند. سارگنت افزود:جالب توجه است که میانگین رتبه‌ی خودروسازان غیر ممتاز با افزایش ۱۰ درصدی در سال (۸۰۴ امتیاز) بهبود یافته است، در حالی که خودروسازان ممتاز تنها با یک درصد (۸۴۵ امتیاز) بهبود یافته‌اند. به لطف این افزایش محبوبیت، فاصله بین دو بخش به پایین‌ترین سطح یعنی ۴۱ امتیاز  رسیده است. بسیاری از خودروسازان با اجرای خواسته‌های مشتریان در خودرو، هر روز بهتر و بهتر می‌شوند. 

این صنعت مانند هر بخش دیگری، در حال انجام کارهای بسیار خوبی برای افزایش مشتریان خود است، و مطالعه محبوبیت، چرایی این تلاش را مشخص می‌کند. یک دلیل واضح این است که وسایل نقلیه غیر ممتاز به طور فزاینده‌ای فناوری و ویژگی‌های ایمنی موجود در وسایل نقلیه ممتاز را در خودروهای خود عرضه می‌کنند.

آئودی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات