ودافون، قیمت نوکیا 8 را فاش کرد

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
اسناد به‌دست‌آمده از اپراتور ودافون، قیمت نهایی گوشی نوکیا ۸ را ارائه می‌دهند. پرچم‎دار نوکیا، از بسیاری از گوشی‎های رده‌بالای دیگر، قیمت کم‏تری خواهد داشت.
تبلیغات

تا رونمایی رسمی از گوشی پرچم‌دار نوکیا ۸، حدود دو هفته زمان باقی است و شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال اعلام کرده که ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد)، به‌منظور معرفی گوشیهای جدید نوکیا، رویداد خبری برگزار می‌کند. در حال حاضر، مشخصات سخت‌افزاری و رندرهای نوکیا ۸ ارائه شده است و طرفداران این برند قدیمی، منتظر اعلام جزئیات دقیق‌تری از اولین گوشی پرچم‎دار نوکیا با سیستم‌عامل اندروید هستند.

شایع شده است که شرکت اچ‌ام‌دی، در نظر دارد گوشی پرچم‎دار جدید نوکیا ۸ را با قیمت کمتری در مقایسه با سایر گوشی‌های رده‎بالای بازار از جمله اچتیسی یو ۱۱، الجی جی ۶ و گلکسی اس ۸ سامسونگ ارائه دهد و این موضوع به فروش پرچم‎دار جدید نوکیا کمک خواهد کرد. اولین گزارش‌های منتشرشده در مورد قیمت احتمالی نوکیا ۸، حاکی از آن بود که این مدل احتمالاً کمتر از ۶۰۰ یورو قیمت دارد و اچ‌ام‎دی گلوبال، پرچمدار جدیدش را با قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار در ایالات متحده عرضه خواهد کرد.

بااین‌حال، به نظر می‎رسد که شرکت اچ‌ام‎دی برچسب قیمتی کمتری را در مقایسه با آنچه انتظار داشتیم، برای Nokia 8 در نظر گرفته است. اپراتور ودافون رومانی، نسخه مشکی‌رنگ نوکیا ۸ را با قیمت ۵۱۷.۴ یورو لیست کرده است که در مقایسه با برچسب قیمت احتمالی ۶۰۰ یورویی این مدل، نسبتاْ کمتر خواهد بود.

رندر نوکیا 8

ازآنجایی‌که سیاست مشابهی برای قیمت‌گذاری گوشی‌های هوشمند در اروپای غربی در نظر گرفته می‌شود، نوکیا ۸ احتمالاً با قیمتی مشابه در بازارهایی مانند آلمان، اسپانیا و ایتالیا به فروش خواهد رسید. به همین جهت، حتی در صورت وجود اختلاف قیمت، این تفاوت قیمت ناشی از مالیات بر ارزش افزوده‌ خواهد بود که در این کشورها یکسان نیست؛ هرچند اعمال مالیات بر ارزش افزوده، به‎طور قابل ‌توجهی تفاوت قیمت نوکیا ۸ را در کشورهای اروپای غربی افزایش نمی‎دهد.

با اینکه برچسب قیمتی ۵۱۰ یورویی نوکیا ۸ توسط یک منبع معتبر فاش شده است، احتمال دارد که اطلاعات به‌دست‌آمده صحت نداشته باشد. شاید برچسب قیمت ۵۱۰ یورویی برای نوکیا ۸ کمی خوش‌بینانه به نظر برسد؛ به همین جهت، بهتر است تا معرفی رسمی این گوشی منتظر ماند.

مدتی پیش، شرکت نوکیا پرچم‎دار جدیدش را در وبسایت خود به نمایش گذاشت. تصویر منتشرشده از نوکیا ۸ در وب‌سایت این شرکت، حاکی از این موضوع است که این مدل فاقد نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود؛ این در حالی است که در شایعات گذشته به طراحی بدون حاشیه برای نوکیا ۸ اشاره شده است. نوکیا ۸ به‌عنوان اولین گوشی اندروید نوکیا با دوربین دوگانه راهی بازار خواهد شد؛ اگر به دنبال آشنایی با طراحی این مدل هستید، بهتر است تصاویر بهدست آمده از رنگ مسی طلایی آن را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات