آمازون تصاویر رندری از قاب و گوشی گوگل پیکسل 2 منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر رندر جدیدی از چندین قاب مربوط به گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ال 2 در وب‌سایت آمازون منتشر شده است.
تبلیغات

چهار قاب محافظ مربوط به گوشی گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکسال 2 همراه با دو محافظ صفحه نمایش مجزا برای هر یک از آنها، در فروشگاه اینترنتی آمازون ظاهر شده‌اند. در طراحی تصاویر رندر مربوط به قاب محافظ دو گوشی پرچمدار آیندهی شرکت گوگل، به‌طور عمده خط مشی برخی از تحلیلگرها و پیشبینیهای قبلی آنها دنبال شده است؛ به‌گونه‌ای که دوباره شاهد دو گوشی هوشمند با طراحی نمایشگر تقریبا بدون حاشیه با اندکی تفاوت در مکان قرارگیری دوربین هستیم. با زومیت همراهی باشید.

با توجه به تصاویر گوشیهای هوشمند موجود در ادامهی این مقاله، میتوان به نسبت تصویر شایع شده برای آن‌ها پی برد که به احتمال قوی، برابر با نسبت تصویر پنل نمایشگر فول ویژن گوشی الجی جی 6 (۱۸ به ۹) خواهد بود. بر اساس گزارش سازندهی کرهای گوشی و طبق شایعات، تولید حداقل یکی از دو گوشی هوشمند شرکت گوگل بر عهدهی آنها است و به پیشنهاد منابع داخلی حوزهی صنعت، شرکت گوگل تصمیم دارد که پرچمدار آیندهی خود را به ماژولهای صفحه نمایش ساخت کمپانی الجی تجهیز کند. انتشار تصاویر رندر جدید منتسب به گوشیهای هوشمند جدید پیکسل، اعتبار بیشتری به شایعات و پیشنهادات یادشده میبخشد.

هماکنون میتوان با پرداخت ۷.۹۸ دلار، هر کدام از قابهای مربوط به گوشیهای گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ایکسال ۲ را خریداری کرد؛ اما در حال حاضر ساخته شدن قابها و محافظهای موجود در آمازون بر اساس مشخصات دقیق دستگاههای یادشده، مشخص نیست. قابها و محافظهای صفحه نمایش موجود در آمازون به‌وسیله‌ی سه سازندهی مشهور اِلکِی، میکروپی و اِستارِمی است که معمولا انواع مختلفی از برندهای گوشی هوشمند را مورد پشتیبانی قرار میدهند. تصاویر رندر منتشرشده از سوی این شرکت، نشان میدهند که گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۲ در مقایسه با همتای بزرگتر خود، دارای ماژول دوربین تقریبا زاویهداری است و اسکنر دایرهای اثر انگشت هر دو گوشی جدید گوگل در مرکز یک‌سوم بالایی بخش پشتی آنها قرار دارد. غیر از موارد یادشده، به نظر میرسد که گوشیهای آیندهی گوگل در بیشتر موارد همسان هستند. به علاوه اینکه به‌جای دکمهی فیزیکی هوم از کلیدهای سیستمی روی نمایشگر بهره گرفته شده است. هر دو مدل بر خلاف شایعات اخیر که اشاره به فقدان جک ۳.۵ میلیمتری در گوگل پیکسل ۲ داشتند، مجهز به این جک صوتی هدفون هستند. در هیچ کدام از تصاویر رندر اشارهای به اندازهی صفحه نمایش گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ایکسال ۲ نشده است.

گوگل پیکسل 2

همچنان اعتقاد بر این است که غول فناوری ساکن مانتینویو کالیفرنیا چند ماه با معرفی جانشینان گوشیهای پیکسل و پیکسل ایکسال فاصله دارد. گوشیهای یادشده اوایل ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ معرفی شدند و ممکن است نسل بعدی آنها هم در حدود همان زمانها معرفی و اواسط فصل پاییز به بازار عرضه شود. در صورت علاقه به تهیه یا مشاهدهی قابهای محافظ مربوط به گوشیهای پرچمدار آیندهی گوگل، میتوانید به صفحهی مربوط به هر کدام در وبسایت آمازون مراجعه کنید.

آیا تصاویر رندر منتشرشده در آمازون حقیقی هستند؟ ارزش خرید پرچمداران آیندهی گوگل را چگونه ارزیابی میکنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات