مرسدس بنز G300 معرفی شد

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مرسدس بنز در پائیر امسال، نسخه‌ی جدیدی از شاسی بلند کلاس G، به نام G300 CDI Professional را روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

مرسدس بنز قصد دارد تا ماه آینده یعنی آگوست از مدل شاسی بلند G300 CDI Proffessional را روانه‌ی بازار کند. این خودرو یک نسخه از مدل جی واگن است و دارای قیمت منطقی‌تری نیز در مقایسه با سایر نسخه‌های جی کلاس است. البته قیمت دقیق این خودرو هنوز اعلام نشده است؛ اما گویا مرسدس بنز قصد دارد تا این خودرو را در بازار جهانی با قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار دلار به فروش برساند.

مرسدس بنز G300 CDI Professional

این خودروی چند منظوره و کارآمد به یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر  V شکل و توربودیزل به حجم ۳ لیتر مجهز است که نیروی آن از طریق یک جعبه دنده‌ی ۵ سرعته‌ی خودکار به تمامی چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. قدرت و گشتاور تولیدی این پیشرانه به ترتیب معادل ۱۸۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتون متر است. سیستم انتقال نیروی این مدل نیز از نوع چهارچرخ محرک دایمی است که به ترنسفر کیس یا دنده‌ی کمکی نیز مجهز شده است. محورهای جلو و عقب این خودرو از نوع مستقل پویا هستند و سه مرحله قفل دیفرانسیل نیز برای بهبود توانایی‌های خارج از جاده‌ای تعبیه شده‌اند که شامل دیفرانسیل‌های جلو، عقب و مرکزی هستند.

مرسدس بنز G300 CDI Professional

برخلاف نسخه‌ی cab-chassi در G کلاس، این خودرو در هر چهارچرخ خود به کمک فنرهای لول مجهز است که انعطاف پذیری بیشتری را در مواجه با دست اندازها برای خودرو خواهد داشت. از نظر نوع تنظیمات صورت گرفته در شاسی خودرو نیز مدل G300 CDI Professional دارای تنظیمات مشابهی با مدلی است که توسط ارتش استرالیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین باید گفت که با خودرویی قابل اطمینان و سرسخت روبرو هستیم.

مرسدس بنز G300 CDI Professional

برای اطمینان در سفرهای طولانی، مرسدس بنز این خودرو را به یک مخزن سوخت ۹۶ لیتری مجهز کرده است. همچنین باید اشاره کرد که فواصل سرویس‌های دوره‌ای این مدل نیز هر ۱۲ ماه و یا ۲۵ هزار کیلومتر هستند. 

همچنین مرسدس بنز فاقد شیشه بالابر برقی و قفل مرکزی است. در صورتی که پک آپشن PUR را برای این خودرو سفارش دهید تودوزی چرم و گرمکن صندلی‌های جلو نیز بر روی خودرو نصب خواهند شد. البته آپشن‌های دیگری نیز نظیر آینه‌های برقی و کف چوبی صندوق بار نیز قابلیت سفارش را دارند، گرچه مرسدس بنز هنوز این دو مورد را به طور رسمی تایید نکرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات