ویدئویی از طرح مفهومی گلکسی نوت ۸ منتشر شد

یک‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدیوی غیر رسمی و جدیدی از گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شده است.
تبلیغات

گلکسی نوت ۸ یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های امسال است، این گوشی برای جبران شکست پرچمدار پیشین سری نوت پا به میدان خواهد گذاشت. اخبار و شایعات پیرامون این گوشی روز به روز در حال افزایش است. در همین راستا اخیرا ویدئوی جدیدی در یوتیوب منتشر شده است که با مشخصات فاش شده و شایعات پیرامون این گوشی هم‌خوانی دارد. گوشی که در این ویدئو مشاهده می‌شود، طراحی و مشخصات مشابهی با آخرین اطلاعات فاش شده از نوت ۸ دارد؛ نمایشگری با ارتفاع زیاد، عرض کم و نسبت تصویر احتمالی ۱۸.۵:۹ و طراحی بدون حاشیه‌ی مشابه با گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به وضوح در این ویدئو دیده می‌شوند. جایگاه قرارگیری کلید‌ها در مدل نشان داده شده در این ویدئو نیز مشابه پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ است؛ همانند گلکسی اس ۸، یک کلید در لبه‌ی سمت راست و ۳ کلید نیز در لبه‌ی سمت چپ دیده می‌شود که احتمالا دو کلید برای تغییر حجم صدا و دیگری برای فعال‌سازی بیکسبی است. قلم اس‌پن و قابلیت Always On نیز در ویدئو قابل مشاهده هستند.

در بخشی از ویدئو که پشت گوشی را نشان می‌دهد دوربین دوگانه دیده می‌شود؛ پرچمداران سامسونگ تا به امروز از دوربین دوگانه استفاده نکرده‌اند. با وجود شباهت‌های مدل ارائه شده در این ویدئو با اطلاعات فاش شده از گوشی، بخش‌هایی از طراحی مانند قرارگیری سه سنسور در طرفین اسپیکر بالایی گوشی کمی عجیب به نظر می‌رسد. یکی دیگر از موارد مورد اختلاف بین این ویدئو و اطلاعات فاش شده از گوشی به فقدان برآمدگی دوربین دوگانه‌ی گوشی مربوط می‌شود. در ویدئوی جدید حسگر اثرانگشت و ضربان‌سنج نیز که در رندرهای قبلی غایب بودند به ویدئو اضافه شده‌اند. شایعات بسیاری در مورد کنار گذاشتن برنامه‌ی ادغام حسگر اثر انگشت و نمایشگر نوت ۸ به دلیل کمبود زمان وجود دارد. 

این گوشی ظاهرا در چهار رنگ راهی بازار می‌شود. سامسونگ به احتمال فراوان گلکسی نوت ۸ را اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر معرفی می‌کند. مدتی پیش اعلام شده بود که گلکسی نوت ۸ گران‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود و با برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلاری در کره جنوبی و بیشتر از ۱۱۰۰ دلار در اروپا و آمریکای جنوبی و شمالی در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات