دوج دورانگو SRT؛ با قدرتی بیش از ۴۵۰ اسب بخار

شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دوج مدل دورانگو SRT را معرفی کرده است که با قدرت ۴۷۵ اسب بخار تنها ۶۳ هزار دلار قیمت دارد. این مدل، می‌تواند به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین شاسی‌بلندهای دنیا شناخته شود.
تبلیغات

دوج برای سال ۲۰۱۸ اقدام به معرفی خودروی شاسی بلند دورانگو SRT کرده که نسخه‌ای قدرتمندتر از دوج دورانگو است. این مدل، به یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر  با آرایش V مجهز شده است که از سری پیشرانه‌های HEMI خواهد بود و می‌تواند ۲۷۵ اسب بخار قدرت تولید کند. دوج مدعی است که این خودرو در بین شاسی بلندهای آمریکایی که دارای سه ردیف صندلی است، قدرتمندترین و سریع‌ترین مدل است.

قیمت این خودرو از ۶۲ هزار و ۹۹۵ دلارآغاز می‌شود و به عنوان پرچمدار شاسی بلندهای دوج به فروش خواهد رسید. این محصول، از سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ وارد نمایندگی‌های فروش دوج خواهد شد و خریداران این خودرو نیز با خرید این مدل یک کلاس رانندگی حرفه‌ای یک‌روزه را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

به گفته‌ی تیم کانیسکس مدیر اجرایی گروه فیات کراسیلر:

 این خودرو دقیقا همان چیزی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند، یعنی خودرویی که هم یک دوج دورانگو باشد و هم قابلیت‌های یک خودروی SRT را داشته باشد. این خودرو می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در حدود ۱۲ ثانیه طی کند ضمن اینکه توانایی یدکی کشیدن باری به وزن ۴ تن را در کنار سه ردیف صندلی دارد.

دوج دورانگو SRT مدل ۲۰۱۸ را می‌توان در ۷ نوع رنگ مختلف برای فضای داخلی خودرو خریدارای کرد ضمن اینکه در بخش بیرونی خود نیز دارای تغییراتی نسبت به مدل استاندارد است که شامل کیت بدنه‌ی پهن پیکر، کاپوت مخصوص مدل‌های SRT مجهز به ورودی هوای مرکزی، جلوپنجره‌ی جدید، ارتفاع کم‌تر، ورودی هوای جدید و چراغ‌های مه شکن LED هستند. در داخل کابین نیز از چرم و جیر به صورت استاندارد استفاده شده است. صندلی‌ها نیز از نوع اسپرت هستند که با چرم قرمز رنگ Demonic Red Laguna قابل سفارش هستند و برای تریم داخلی نیز از قطعات فیبر کربنی استفاده شده است. به صورت آپشن، امکان سفارش امکاناتی نظیر رینگ‌های ۲۰ اینچی ۵ پر، جلوپنجره‌ی کروم براق، سانروف برقی و سیستم پخش DVD برای سرنشینان عقب وجود دارد.

دوج دورانگو SRT می‌تواند در ظرف ۴.۴ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و برای طی مسافت یک چهارم مایل یا همان ۴۰۰ متر، تنها به ۱۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد.

دوج دورانگو SRT
دوج دورانگو SRT
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات