گوشی ۱۲۰۰ دلاری رد با نمایشگر هولوگرافیک معرفی شد

شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی رد (RED) از گوشی‌ هوشمند جدیدش رونمایی کرد. این گوشی که ۱۲۰۰ دلار ارزش دارد، مجهز به صفحه‌نمایش‌ هولوگرافیک است.
تبلیغات

اگر با دنیای دوربین‌های رده‌بالا آشنایی نداشته باشید، احتمالا کمپانی رد را نمی‌شناسید، اما باید گفت که این شرکت یکی از بازیگران اصلی بازار دوربین‌های پیشرفته‌ی بالارده است. امروز این شرکت یک اطلاعیه‌ی مطبوعاتی منتشر کرده که تایید می‌کند در حال کار روی یک گوشی‌هوشمند است. رد اعلام کرده که گوشی‌ جدیدش یک محصول رده‌بالا است و هیدروژن وان نام دارد. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این محصول نمایشگر هولوگرافیک آن است.

در این اطلاعیه‌ی مطبوعاتی گفته شده که هیدروژن وان از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره خواهد برد. این صفحه‌نمایش برای جابه‌جایی بین محتوای دو بعدی و سه بعدی، محتوای چند لایه‌ی هولوگرافیک و بازی‌های تعاملی یکپارچه از فناوری نانوتکنولوژی استفاده می‌کند. البته رد اعلام نکرده که این فناوری چیست و چگونه کار می‌کند.

گفته می‌شود این محصول ماژولار است و می‌توان با استفاده از ماژول‌های مختلف قابلیت‌های آن را افزایش داد؛ درست مثل گوشی‌های هوشمند سری موتو زد. از آنجا که رد یک کمپانی فعال در حوزه‌ی دوربین‌های بالارده است، بنابراین بیشتر ماژول‌های گوشی‌هوشمند این شرکت نیز به عکاسی و تصویربرداری مرتبط است. رد همچنین گفته که گوشی هیدروژن وان با دوربین‌های دیجیتال ساخت این کمپانی سازگاری دارد اما اینکه این ویژگی دقیقا چه مزیتی برای کاربران خواهد داشت هنوز اعلام نشده است.

در حال حاضر جزییات دیگری در مورد گوشی‌هوشمند رد در دسترس نیست و بهتر بود این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد هیدروژن وان ارائه می‌داد. در هر حال مشتریان علاقمند می‌توانند از همین حالا نسبت به پیش‌خرید گوشی‌هوشمند مورد بحث اقدام کنند. عرضه‌ی این گوشی از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

مدل آلومینیومی این گوشی ۱۱۹۵ دلار قیمت دارد و مدل تیتانومی آن با قیمت ۱۵۹۵ دلار به فروش می‌رسد. رد اشاره کرده که شاید طراحی گوشی‌هوشمند هیدروژن وان پیش از عرضه‌ی این محصول تغییراتی داشته باشد و به همین دلیل شاید قیمت این دستگاه هم در زمان عرضه‌ی نهایی تغییر کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات