حراج نسخه نسکار تویوتا کمری ۲۰۰۸

شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به زودی ماشین مسابقه‌ای تویوتا کمری نسکار (NASCAR 2008) در یک حراجی به فروش می‌رسد. این خودرو که چندین بار بازسازی شده، اکنون دنبال مالک جدید خود است.
تبلیغات

اگر در بازار دنبال خرید کمری هستید و می‌توانید حدود ۳۰,۰۰۰ دلار هزینه کنید، دو راه دارید. راه اول، استفاده از محصول جدید این برند با آپشن‌های محدود XLE و دومی مدل نسکار تویوتا کمری NASCAR 2008 با موتور V-8 و ۷۰۰ اسب بخار قدرت است.

ماشین مسابقه ای تویوتا کمری نسکار 2008

سایت حراجی (Auctions America) مخصوص مزایده‌های آمریکا، خودروی مسابقه‌ای با نام تجاری Camry NASCAR را به فروش می‌رساند که یکی از اولین مدل­‌های موجود در سبک بدنه خودروی فردا (Car of Tomorrow) است. سبک خودروی فردا سبک مشترک شاسی خودروهای نسکار است که از سال ۲۰۰۸ به طور کامل اجرایی شده است.

سبک بدنه خودروی فردا، سبک مخصوص خودروهای نسکار است.

سبک بدنه با افزایش ایمنی بالا و رفع برخی نقایص احتمالی همراه بود. به طور خاص، بال عقب تا کنون از آخرین نسل بدنه سبک در سری جام NASCAR حذف شده است. منتقدان می‌گفتند که بال عقب باعث تصادف کردن خودرو در مسیر می‌شود. تاکنون تصور می‌شد که این نوع طراحی برای مسابقات غیرقانونی است، که به ندرت چنین چیزی اتفاق می‌افتد.

خودروی NASCAR در قالب مسابقات ردبول، در سری مسابقات افتتاحیه جام ردبول سال ۲۰۰۷ رونمایی شد. اگر چه این خودرو هرگز به جایگاه واقعی نسکار نرسید، اما تیم Red Bull Racing با این خودرو در سونوما چهاردهم و در واتکینز گلن در رتبه هیجدهم قرار گرفت. در کل، این ماشین تاریخچه موفقیت­ آمیزی دارد، اما پس از بازنشستگی، NASCAR هنوز آماده به کار مانده است.

این ماشین تویوتا در اصل از تیم Red Bull Racing  با موتور TRD (توسعه رقابت تویوتا) و کورس جاده­‌ای بالا، جعبه دنده دستی ۴ سرعته و چرخ دنده‌های محوری، ترمزهای آلکون و صندلی‌های کاملا راحت، خریداری شده است. از آن به بعد، ماشین بازسازی شده و در مسابقات مختلف شرکت کرد. اما حالا به دنبال مالک جدید است.

قیمت فروش تخمین زده شده برای ماشین مسابقه‌ای تویوتا نسکار 2008 بین ۳۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار است. این برای یک ماشین فوق‌العاده پول زیادی نیست. چه کسی در ۱۳ ماه مه مالک این خودرو می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات