ال‌ جی پِی در کشورهای بیشتری پشتیبانی خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی تصمیم دارد فعالیت‌های سرویس پرداخت موبایل خود را گسترش دهد.
تبلیغات

بنا به اعلام رئیس بخش موبایل ال‌جی، چو جون‌هو، در آینده‌ای نه‌چندان دور سرویس ال‌جی پِی در کشورها دستگاه‌ها و بانک‌های بیشتری در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. راه‌کار پرداخت موبایل این شرکت شروع آهسته‌ای داشت و با یک سری تأخیر در روند توسعه مواجه شد. این سرویس تا مرز تعطیلی کامل هم پیش رفت؛ اما سرانجام در اوایل ماه ژوئن ال‌جی آن را در کشور خود ارائه داد. چو حالا اطمینان دارد که این سرویس به‌زودی گسترش خواهد یافت؛ اما تا به این لحظه هیچ‌ جزئیات یا برنامه‌ی زمانی مشخصی در این زمینه اعلام نشده است. چو در روز چهارشنبه و در گفتگو با The Investor، اعلام کرد که ال‌جی در اولین ماه فعالیت ال‌جی پی، به‌طور خاص بر افزایش کیفیت این ابزار موبایل تمرکز و بازخوردهای بسیار زیادی هم از طرف کاربران دریافت کرده است.

چو گفته است که شرکت ال‌جی علاوه بر ارتقاء و گسترش قابلیت‌های سرویس پرداخت موبایل خود، به دنبال فعالیت در بازارهای خارجی است و به کمک شرکای تجاری جدید، این کار را انجام خواهد داد. اضافه شدن پشتیبانی از روش‌های پرداختی بیشتر یک گام مهم برای برنامه‌های گسترش سرویس پرداخت موبایل ال‌جی پی محسوب می‌شود و این اهمیت برای گسترش لیست دستگاه‌های سازگار با این سرویس هم وجود دارد. در حال حاضر راهکار پرداخت موبایل ال‌جی فقط روی گوشی‌های سری ال‌جی جی ۶ کار می‌کند و پیش‌بینی شده است که این سرویس در گوشی هوشمند مورد انتظار ال‌جی وی ۳۰ نیز ارائه شود. باید اشاره کنیم انتظار می‌رود گوشی ال‌جی وی ۳۰ در اواخر تابستان سال جاری رسما معرفی شود. سرویس پرداخت موبایل ال‌جی از فناوری ارتباطی مغناطیسی بی‌سیم استفاده می‌کند و در حال حاضر در بین مشتریانی با سن حدود ۳۰ سال بسیار محبوب است. چو اعلام کرده که حدود ۴۰ درصد از کاربران فعلی ال‌جی به‌طور میانگین ۳۰ سال سن دارند. افزون بر این، گفته‌ می‌شود مشتریانی با سن بیشتر به‌سرعت با راه‌کار پرداخت موبایل ال‌جی آشنا خواهند شد؛ ولی هیچ آمار دقیقی در این رابطه منتشر نشده است.

بنا به گفته‌های چو، ال‌جی پی اساسا از پرداخت‌های آنلاین پشتیبانی می‌کند؛ ولی هنوز مشخص نیست که شرکت ال‌جی برنامه‌ای برای فعال کردن این قابلیت داشته باشد. این سرویس در سال ۲۰۱۸ در بسیاری از دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی ساخت کمپانی ال‌جی ارائه خواهد شد و احتمالا در همان زمان شاهد آغاز به کار ال‌جی پی در خارج از مرزهای کره‌ی جنوبی خواهیم بود. در حالی که تاکنون هیچ جزئیات مشخصی در مورد فعالیت‌های خارجی ال‌جی پی بیان نشده است، اما احتمالا تمرکز اصلی این شرکت بر کشورهایی چون آمریکا خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ال‌جی پی موفق خواهد شد در کنار رقبای قدرتمندی چون اندروید پی، سامسونگ پی و اپل پی به موفقیت چشم‌گیری دست یابد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات