رندر رسمی گوشی موتو ایکس 4 فاش شد

پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی رندر رسمی گوشی هوشمند موتو ایکس ۴ موتورولا به‌صورت آنلاین فاش شده است.
تبلیغات

اخیراً شایعات و گزارشاتی در مورد گوشی هوشمند جدید کمپانی موتورولا منتشر شده است. بر اساس این گزارش‌ها، شرکت یادشده در حال ساخت گوشی هوشمندی به نام موتو ایکس ۴ است که پیش از این با نام موتو ایکس ۲۰۱۷ از آن یاد می‌شد. حال امروز یک تصویر رندر رسمی از این دستگاه فاش شده است.

این رندر در حالی‌‌ منتشر شده است که روز گذشته هم گزارشی در مورد موتو ایکس ۴ در دسترس قرار‌ گرفت و در آن اعلام شد این محصول در اواخر سال جاری رونمایی خواهد شد. در گزارش مورد بحث همچنین اشاره شد که این گوشی از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره خواهد برد.

رندر جدید مورد بحث توسط افشاگر معروف اخبار فناوری یعنی ایوان بلس منتشر شده است. باید گفت او سابقه خوبی در لو دادن اطلاعات مربوط به محصولات فناوری دارد. ایوان بلس امروز این رندر را در حساب کاربری توییتر خود به اشتراک گذاشته است.

گزارش شده است که گوشی هوشمند موتو ایکس ۴ به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی مجهز خواهد بود. علاوه بر این محصول یادشده گواهی آی‌پی ۶۸ دارد و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. گفته می‌شود این دستگاه به یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی سلفی و یک دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی پشتی مجهز خواهد بود.

با توجه به تصویر رندر منتشرشده از موتور ایکس ۴، می‌توان گفت این محصول از سنسور اثر انگشت نیز بهره می‌برد و بدنه آن از جنس فلز خواهد بود. تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی اعلام نشده است.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات